Er usikker på turbillion og viserene! Du fant etpar ikke jeg hadde settRolex, IWC, Hublot, Panerai, Breguet, AP og Patek. Er det flere @Bjolsen?
Herlig stikk av Moser, den ultimate "homage"-klokken.
Edit: Og Cartier
Er usikker på turbillion og viserene! Du fant etpar ikke jeg hadde settRolex, IWC, Hublot, Panerai, Breguet, AP og Patek. Er det flere @Bjolsen?
Herlig stikk av Moser, den ultimate "homage"-klokken.
Edit: Og Cartier
Tourbillon: Girard-PerregauxBezel: Rolex
Bezel shape:ap
Crownguard: panerai
Dial: patek
Kasseform:Hublot
Skrift:Iwc
Turbillion:breitling?
Lenken da?? Tror det er eneste jeg ikke har funnet??Tourbillon: Girard-Perregaux
Visere: Breguet
Det må vel være fra en Nautilus.Lenken da?? Tror det er eneste jeg ikke har funnet??
Ja ser likheter!Det må vel være fra en Nautilus.
Kassen ser veldig Hublot ut!To-lags kasse (vet ikke hvordan man skriver dette; sandwich-kasse?) ser vel Richard Mille-inspirert ut?
Ville sagt det var en IWC-lenke? Typ GST Aquatimer?Det må vel være fra en Nautilus.
Men IWC er jo representert med Logoen på skiven. Litt snedig hvis de skulle etterapes to ganger og alle de andre bare en?Ville sagt det var en IWC-lenke? Typ GST Aquatimer?
Det er vel også Panerai, med tall/sandwichskive og kronebeskytter? Men jeg er ikke sikker. Lenge siden jeg eide en GST nå.Men IWC er jo representert med Logoen på skiven. Litt snedig hvis de skulle etterapes to ganger og alle de andre bare en?
Skal ikke være for påståelig jeg hellerDet er vel også Panerai, med tall/sandwichskive og kronebeskytter? Men jeg er ikke sikker. Lenge siden jeg eide en GST nå.
NopeDet der må være trolling?!?