Bucherer Edition? Si ifra om du vurderer å selge daVis vedlegg 212078
Imens får jeg klare meg med denne.
Bucherer Edition? Si ifra om du vurderer å selge da
Da var min andre Moser bestilt
Den ligger på 209, fra butikkTrodde den lå på 200 +mva??
Nydelig!!Fumee friday god helg!Vis vedlegg 217287
Jeg fikk se på den for halvannen uke siden. Kanskje de bare skulle nyte den selv litt?
Hvilket inntrykk fikk du?Jeg fikk se på den for halvannen uke siden. Kanskje de bare skulle nyte den selv litt?
Mine 30 sek med den var veldig bra. Skiva er veldig fin og lenka er noe helt annet. Hadde tenkt meg en pioneer, men nå må jeg heller spare litt til.Hvilket inntrykk fikk du?
Så denne selv på Bjerke. Flott klokke. Den grønne skiven var fin den, men tror noen kan oppleve den som litt for lite konservativ og at det derfor hadde vært smart å lansere den med f.eks. blå skive også.
Takk for innspill! Moser kommer garantert til å slippe flere skiver til denne jaSå denne selv på Bjerke. Flott klokke. Den grønne skiven var fin den, men tror noen kan oppleve den som litt for lite konservativ og at det derfor hadde vært smart å lansere den med f.eks. blå skive også.
Tror klokken skulle leveres til kunde i går, så tvilsomt om du får sett den...Takk for innspill! Moser kommer garantert til å slippe flere skiver til denne ja
Blir Oslotur til helgen så kanskje jeg får sett på den da
Så denne selv på Bjerke. Flott klokke. Den grønne skiven var fin den, men tror noen kan oppleve den som litt for lite konservativ og at det derfor hadde vært smart å lansere den med f.eks. blå skive også.