Halloooo?? Er det noen kvinner der ute med lidenskap for klokker?

Medlem
6. nov. 2011
Hei:)

Det har snart gått et år siden jeg ble medlem her inne, og det må jeg si har vært et svært trivelig år. En flott gjeng med gutter og menn med godt humør og et bredt spekter av kunnskap. :D Det er bare en ting jeg lurer på, hvor er det blitt av jentene og damene for dere er vel der ute??

Kan dere ikke melde dere inn i varmen og ikke stå på utsiden og fryse, så vi kan ha en snikksnakkeritråd og vårt eget klokkehjørne?

Come on!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Det er jo ikke bare gutta som liker klokker det er jeg helt sikker på!! :mrgreen:

Mvh
Rambutan (en ladyWIS);)

Jeg er her jeg!
Og langt over gjennomsnittet opptatt av denne galskapen.
Sitter her og venter på pakke, og biter negler...
Er klar for et " damehjørne" :)

Jeg er her jeg!
Og langt over gjennomsnittet opptatt av denne galskapen.
Sitter her og venter på pakke, og biter negler...
Er klar for et " damehjørne" :)

Supert!! :mrgreen:
Jeg vet akkurat hvordan du har det, venter på en selv...:cool:

Nå er vi 2 stykker og det lover bra!! :D

Supert!! :mrgreen:
Jeg vet akkurat hvordan du har det, venter på en selv...:cool:

Nå er vi 2 stykker og det lover bra!! :D

Det er en øredøvende stillhet på denne tråden! :(
Det kan da ikke være kun 2 stykker av oss jenter/ damer her på sonen?:p

Kom ut av skapet da ;)

Flesteparten her inne er vel ganske tilfreds med at deres bedre halvdel ikke vet om klokkekjøp og ukjente kontoer ;)

Flesteparten her inne er vel ganske tilfreds med at deres bedre halvdel ikke vet om klokkekjøp og ukjente kontoer ;)

Hehe, du ble redd nå??? Vi søker ikke deres bedre halvdeler. Vi oppfordrer heller ikke til en storm av kvinner med skjult agenda for å se hvor pengene her inne blir forvaltet av dere.

Nå synes jeg du var på kanten til å være litt sjåvenistisk. ;)

Det kan tenkes at vi jenter kunne dele bilder av heite mannfolk og ur på armene istedenfor brune poletthorer i bikini med panerai på armen.:p

Ja, generellt dele synet vi har på klokker blottet for testosteronfremmende adferd og da tror jeg nok du også synes det er greit å stue oss på et område. Slik at du kan ignorere kjerringpjattet vårt istedenfor at vi få damer her inne skal forsøple manneveldet her inne.:rolleyes:

Mvh
Kvinnegruppa Ottar :D

Fra mobilen

Hehe, du ble redd nå??? Vi søker ikke deres bedre halvdeler. Vi oppfordrer heller ikke til en storm av kvinner med skjult agenda for å se hvor pengene her inne blir forvaltet av dere.

Nå synes jeg du var på kanten til å være litt sjåvenistisk. ;)

Det kan tenkes at vi jenter kunne dele bilder av heite mannfolk og ur på armene istedenfor brune poletthorer i bikini med panerai på armen.:p

Ja, generellt dele synet vi har på klokker blottet for testosteronfremmende adferd og da tror jeg nok du også synes det er greit å stue oss på et område. Slik at du kan ignorere kjerringpjattet vårt istedenfor at vi få damer her inne skal forsøple manneveldet her inne.:rolleyes:

Mvh
Kvinnegruppa Ottar :D

Fra mobilen

haha, knallbra! Har ingen bedre halvdel for øyeblikket og må ta til takke med kule meg. Det hjelper desverre ikke på kontoen det heller. Forøvrig helt enig at dere fortjener en egen tråd hvor dere deler heite mannfolk med ur på armene. Men hvor blir det av "poletthorene i bikini"-tråden? :D

Kvinner

Bare to som "tør" stå fram??

Det må da være flere? Har en flott bokpremie (om et klokkemerke, såklart) til neste kvinne som bekjenner sin tilhørighet til TS.

Må "dokumenteres i en evt. PM til meg... ;)

Støtter den, BRIO!
Her gjelder det å være kreativ og lokke dem frem.;)

Slenger meg på, og antyder at nummer 4 skal få en "watch-date" hos meg. All inclusive, og tafsing på ønsket klokke inkludert!

PS!
At du er kvinne må selvsagt behørig dokumenteres gjennom PM også til meg.....:cool:

Bare to som "tør" stå fram??

Det må da være flere? Har en flott bokpremie (om et klokkemerke, såklart) til neste kvinne som bekjenner sin tilhørighet til TS.

Må "dokumenteres i en evt. PM til meg... ;)

Jeg må bare ta et bilde av klokken din på håndleddet, kjære. Og hva var epost-passordet ditt? ;)

Støtter den, BRIO!
Her gjelder det å være kreativ og lokke dem frem.;)

Slenger meg på, og antyder at nummer 4 skal få en "watch-date" hos meg. All inclusive, og tafsing på ønsket klokke inkludert!

PS!
At du er kvinne må selvsagt behørig dokumenteres gjennom PM også til meg.....:cool:

Creepy, Moore ;)
Særlig siste linje ;)

Neida - kudos til deg - og jeg kunne gjerne tenkt meg å tafse på dine ur selv, de er jo wunderbare + en hyggelig klokkeprat, så klart 8)