Halvledd til seamaster lenke??

Medlem
9. jan. 2014
Innlegg
65
Sted
Gjøvik
Var just innom Bjerke og hørte om halvledd til seamasteren (2254.50). Fikk beskjed om at det ikke fantes. Er det noen smarte løsninger her? Jeg trodde kanskje speedmasterlenken var lik og hadde halvledd, men det glemte jeg såklart å spørre om!
De anbefalte meg forøvrig å prøve med et vanlig ledd og se; håndleddene blir jo ofte litt større i sommermånedene sa de.
Som avslutning må jeg få si at servicen var meget bra, meget hyggelig betjening! :)
 
Jeg kjøpte halvledd til min PO-lenke (700 kroner for 2, thank you very much) mens min Speedmaster-lenke ikke har mulighet for det. Det er altså lenkeavhengig - og det er ikke få lenkemodeller i omløp (noe også Ofrei understreker på alle mulige måter).
 
Se der ja! Rart de ikke visste dette på Bjerke da..:confused: Kan jo ha noe å gjøre med at det, som du sier @Tetragrammaton, at det er massevis av lenker.
Mulig jeg prøver å gå et annet sted og hører før jeg bestiller fra Ofrei, litt kortere tid å vente er jo alltid greit. Uansett takk for hjelp @akr! :)
 
Redigert av en moderator:
"Finnes ikke." Rart at det fulgte med originalt med min 2254 da :) Halvleddet er for øvrig ca 2/3 av et helt så vidt jeg kan se.

Ellers evner jeg ikke å se forskjell på lenkeleddene til speedy og 2254, så jeg vil _tro_ at samme halvledd funker til begge.
 
Ser ut som at vår venn angrer på å ha solgt en annual calendar fra Patek. Muhaha..

[video=youtube;M5Un9btlFpg]https://www.youtube.com/watch?v=M5Un9btlFpg[/video]
 
Ser ut som at vår venn angrer på å ha solgt en annual calendar fra Patek. Muhaha..

[video=youtube;M5Un9btlFpg]https://www.youtube.com/watch?v=M5Un9btlFpg[/video]

Tja, hva skal man si? Er vel ikke noen ord som dekker det tilstrekkelig, men mannen er en skroting
 
Jeg fikk også beskjed om at det ikke finnes halvledd til lenken til min Great White i en Protid butikk. Hvor mange forskjellige lenker er det egentlig, er det vanskelig å finne ut av nettopp sin?
 
Great white bør i hvert fall kunne bruke et 2254-ledd så lenge man børster ned de polerte delene :) Jeg sitter fortsatt her og synser, for øvrig.

Hvordan havnet Archies Patek-psykoser i denne tråden @Thomas :)
 
Redigert av en moderator:
Kjør med Omega mesh: Der er svaret mitt... Disse kan ajustere som bare det.
Mesh er kongen, det puster fuktighet ut som ingen andre rem... Aldri klam under uansett temperatur og aktivitet.
20140520_092110_zpsyyqrcd4t.jpg


20140510_155109_zpsznaj71kc.jpg


20140424_084220_zpsa41d980b.jpg


20140414_081031_zpsdef376f5.jpg


20140329_184035_zps157f35b9.jpg


20140329_183818-1_zps21d1f17d.jpg
 
Det er bare et eller annet med mesh jeg ikke liker @Hammerfjord.. Litt for mye "bling" for min smak. Nydelig SM 300 forøvrig:rolleyes:
Helt greit @Thomas; humor på skyhøyt nivå er det alltid plass til!:)
 
Redigert av en moderator:
Det er bare et eller annet med mesh jeg ikke liker @Hammerfjord.. Litt for mye "bling" for min smak. Nydelig SM 300 forøvrig:rolleyes:
Helt greit @Thomas; humor på skyhøyt nivå er det alltid plass til!:)

Hver sin smak men bling er det ikke... Ikke mer enn en fin stål rem i alle fall.
 
Redigert av en moderator: