Hamilton Jazzmaster Chronograph (H32616153 )

Medlem
26. des. 2011
Sted
Stavanger
Da var ny pakke kommet i hus. Flott start på helgen :)

IMG_0467.jpg

IMG_0469.jpg

IMG_0470.jpg

IMG_0471.jpg

IMG_0474.jpg

IMG_0479.jpg

IMG_0493.jpg

IMG_0497.jpg

IMG_0502.jpg

IMG_0506.jpg

Jeg ser frem til å få testet en ny reim på klokken. Har bestilt en svart nylonreim fra Amazon.
Ellers synes jeg klokken ser veldig bra ut. Det som derimot er litt utfordrende, er at jeg er blitt glad i Seikoen med natoreim. Så tenker at det blir Hamilton til festiligheter og Seikoen til hverdagsbruk, inntil videre. :)

Gratulerer! Hamilton har noen utrolig smekre klokker, som denne definitivt er et eksempel på. :)

En unboxing skal ha en WS? Men den kommer.. Gratulerer med nummer 2 i boks denne uka! Denne er skikkelig fin og def bang for the buck! Kjør på Christian83!

En unboxing skal ha en WS? Men den kommer.. Gratulerer med nummer 2 i boks denne uka! Denne er skikkelig fin og def bang for the buck! Kjør på Christian83!

Takk for det. Veldig fornøyd med begge klokkene, har fortsatt Seikoen på armen da. Klarer ikke helt å fjerne den enda. Så trenger ikke å bestille 3 klokker om gangen har jeg skjønt. Får en liten tomhet når klokkene kommer og de er pakket ut. Det er absolutt "jakten" som er spennende. Ender vel kanskje opp med en Rolex og en dag tenker jeg. Alt for mange bilder av Rolexer her inne.
WS? :)