Hamilton Jazzmaster Chronograph

Medlem
30. mai 2009
Innlegg
1.275
Sted
Stavanger
Hva mener folket om denne her?
Jeg synes den er skikkelig lekker, men jeg kjenner ikke så godt til merket. Noen som har erfaring med Hamilton? Evt. hvor man kan få tak i en slik en?

Jazzmasterwristshot.jpg


(bildet er lånt ifra WUS)
 
Nydelig sak. Jeg mente å ha lest at Hamilton er et gammelt amerikansk klokkemerke, men er i senere tid blitt kjøpt opp og produserers nå i Sveits? Skal ta dette med en god klype salt ettersom hukommelsen min ikke er all verdens.
De lager iallefall noen fine klokker, har sett noen til salgs på div. nettsider, men har inget spesifikt å hoste opp desverre.
 
Jeg har denne her

H34615591.jpg

Hamilton Aquariva GMT
Meget fornøyd!

Kjøpt fra thewatchery.com, som har et greit utvalg fra Hamilton, dog ingen Jazzmaster.
 
Har en Hamilton Khaki King Automatic. Er godt fornøyd, bra kvalitet i forhold til pris. Kjøpte min fra Amazon.com. Klokkene er endel av Swatch group og lages i Sveits, men de markedsfører seg som "The american brand since 1892".
 
Jeg er veldig begeistret for Hamilton. Et merke som etter min mening tilbyr svært mye klokke for pengene. De fleste modellene ligger i prisklassen $500-1000 (markedspris). Mest populere er nok den litt røffere Khaki-serien, men også de mer dressy Jazzmaster-klokkene er meget lekre. Vist modell inkludert. Jeg kan i alle fall legge inn et varmt ord for Hamilton.
Amazon og E-bay er nok stedene å kikke.

Har selv en Navy GMT. Har lite å ingenting å utsette på den.