Hamilton Khaki King til dame?

Medlem
5. aug. 2012
Innlegg
39
Sted
Oslo
Dama trenger en ny klokke, og jeg så derfor mitt snitt til å kjøpe en Hamilton Khaki King med sort skive og brun rem. Nå begynner jeg likevel å tvile på om dette er en klokke som passer en dame. Den er jo litt røff i stilen og den sorte skiven er vel ikke det man kaller feminin. På en annen side er den jo ikke så stor eller høy, og ligger derfor pent på armen, og damer med litt "tøffe" klokker kan jo være kult.

Derfor spør jeg dere: hva syns dere om KK som en dameklokke? Skal jeg gi den til henne og se om hun liker den, eller skal jeg bare bytte den i noe annet først som sist?

dscf0006edit1024ym7.jpg
 
Jeg ser ikke noe problem med å gi denne til en dame:)
Elegant ur etter min mening. Jeg ville derimot ha byttet den originale reimer som jeg finner en smule stiv og vanskelig å få rundt håndleddet på en behagelig måte. Lykke til:)
 
Jeg tror mange damer kan kle en sånn en. Om de selv syntes det er vel en annen sak, men jeg hadde kjøpt en og hvis hun ikke likte den er det bare å ta hun med, så hun kan vinne den hun liker. Så får du ta over KK`en, eller selge den på K/S!

Lykke til.
 
Bare for å følge opp: hun elsker klokken! Den er akkurat passe stor på et nett kvinnehåndledd, og den polerte bezelen demper den svarte skiven perfekt. Etter både hennes og mitt syn blir klokken bare penere og penere for hver dag.