Hamilton nå på Urverket.no

Medlem
24. mai 2011
Innlegg
692
Sted
Bergensområdet
De har skaffet merket lenge, men nå er de lagerført og priset. Og det er meget gunstige priser, i enkelte tilfeller bedre enn å importere fra Jomashop eller Creation Watches. Veldig hyggelig, siden merket ellers ikke representeres av AD i Norge. Utvalget er ikke det største, men jeg føler terskelen for å be om pris på spesifikk modell er langt lavere nå.

Hamilton klokker

Må trekker fram denne, utrolig mye klokke for pengene!

http://www.urverket.no/hamilton-khaki-field-king-auto-beigelær-o40-mm-p-18416.html
 
ok e i paris nu heldigvis vært dær og drukket øl, uret bestilt i går, e nu i paris, fedex, sitter selv i spania, første gang eg bestiller på denne måten. litt rockn roll. 5 til 10 dager sa dem.så e vell tålla såm e tøff.ikke veit eg. Drekke mere whiskey i bunn og grunn eg. Det e nærsagt garantert ok,men eg liker tulle d bort.
 
ok e i paris nu heldigvis vært dær og drukket øl, uret bestilt i går, e nu i paris, fedex, sitter selv i spania, første gang eg bestiller på denne måten. litt rockn roll. 5 til 10 dager sa dem.så e vell tålla såm e tøff.ikke veit eg. Drekke mere whiskey i bunn og grunn eg. Det e nærsagt garantert ok,men eg liker tulle d bort.

Hva??
 

Skjønner du ikke hva han mener? Synes du er litt vrang da,

Det er jo lett å forstå, oversatt:

"Er i Paris nå, heldigvis, har ihvertfall drukket øl, uret ble bestillt igår, og jeg er nå i Paris, Fedex, jeg er i Spania! Første gang jeg bestiller på denne måten, så da blir det litt rock og roll! Har festa i 5-10 dager, er litt usikker på om jeg er i Paris eller Spania, blei kjent med en svenske i Paris(eller var det Spania?) han heter Tålla og han er tøff, ikke veit jeg. Har ikke fått nok øl, så må drikke mye mer whiskey, promillen min er sikkert ok, men jeg liker å tulle litt!"


Slenger på en liten smiley for å ikke tråkke noen på tærne:)
 
ja litt flau no eg,men bellig wesky i syden,,men iallefall no har uret ankommet, kom mandagen, men mottok den først i dag. Litt sånn kjapt fortalt e jo ikke værdens dyreste klokke men f`en skjikkelig trekasse sånn årntli årntli, ble nesten mest imponert av det eg,har tatt bilder av prosessen, men det e noen og tredve varmegrader, lissom trur jeg venter noen dager med bildene.
 
Jeg fikk lyst til å ta noen øl med Warhole! Selv om det er søndag formiddag:D
 
He,he......bra tråd.
Hamilton har jeg hørt mye bra om, kanskje jeg skulle bestille en selv.
 
He,he......bra tråd.
Hamilton har jeg hørt mye bra om, kanskje jeg skulle bestille en selv.

51a7bed0-b262-df32.jpg


:)
 
Jeg var egentlig tenkt å slå til på en dyrere klokke av type jaeger , rolex eller omega. Ettersom jeg har noen omega fra før var det helst po som var mest interesant. Uansett når jeg stod med de forskjellige urene i hånden og samenlignet de med Hamilton vart jeg veldig usikker. Jeg kunne rett og spett ikke komme unna det faktum at uret fra Hamilton var mer tiltrekkende en de vesentlig dyrere og mer trauste merkene. At jeg fikk en veldig god pris på flere ur spilte også en rolle.

Uansett, her måtte en tenkepause til , og det ble tråkket rundt hjørnet på en lokal taverna med utsikt til havnen i Gibraltar for en lunch og noen flasker vin.

Resultatet ble en Hamilton 7750 med valjoux verk og en BR phantom . ( sistnevnte er vel ikke så pop her inne , og jeg hadde vel bestemt meg for aldri å kjøpe et slikt.. Ihvertfall helt til jeg fikk prøve et på armen.

4F5239EB-9C3B-4F70-9036-E6D5AADCB90E-9960-00002353295D0F85.jpg



Og et av phantomen.
1DF94AD1-9587-42D2-89DF-9A4CB35F4633-9960-0000235333F1DCAD.jpg



Long story short. Hamilton er veldig mye ur for pengene.

Hasta luego
 
Grattis med nydelig Hamilton!!
Phantom vil vi gjerne se mer bilder av - for meg nytt ur som (unnskyld spøken) listet seg under radaren :)
 
Grattis med nydelig Hamilton!!
Phantom vil vi gjerne se mer bilder av - for meg nytt ur som (unnskyld spøken) listet seg under radaren :)

Takker.. Bell & ross er vel mest utskjelt pga de bruker relativt billige ETA Verk i sine relativt høyt prisede klokker. Og de har vel derfor fått litt skjeve blikk fra entusiastene. Egentlig er det vel kun snakk om pris. Hadde feks B&R priset seg under 10k så hadde de nok fått en helt annen mottagelse. Men så er det dette med hva ting koster og hva en må betale for det. De to trenger jo nødvendigvis ikke være det samme , og ofte er jo selger mer en villige til å sette i sammen kampanjetilbud . ;).

Men dette blir å kuppe tråden for mye så jeg skal heller få tatt noen flere bilder og lage en liten tråd på den.
 
Japp, kan min Bell&Ross sån sett, akkurat denne var ny for meg og hva som er god/dårlig prising lar jeg være opp til enkelt kjøper og hva de mener er over-/underpriset :)