Handle fra creationwatches

Medlem
30. mai 2012
Innlegg
593
er det noen som har erfaring med å kjøpe herifra?
Ser ut som om det er fri frakt?
Hva kommer i tillegg til selve prisen på klokka?
Mener og har sett de merker pakken som gave...

Erfaringer ?
 
Å handle fra creationwatches er 100% trygt. Pakken blir levert med DHL på døra di innen tre-fire virkedager og fraktkostnader er inkludert. Det varerier litt om du vil få en mva regning av DHL. Jeg har opplevd begge deler.
Lykke til!
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Null stress med creationwatches :) Bestilt derifra to ganger og det har fungert knirkefritt og heller ikke fått noen mva regning :)
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Bestilte derfra forrige tirsdag. Fredag stod DHL på døra, selv om jeg valgte vanlig postgang da jeg har dårlig erfaring med DHL sin prissetting på frakt (noe de beregner selv, selv om du får fri frakt). Tenker da på at mva-regningen blir høyere enn hva den burde være.
Bare gode erfaringer med Creationwatches herfra i hvertfall.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Takker for svar og erfaringer:)

Ser de kjører "tilbud" på det meste, er det slik hele tiden?
Også er det dette med momsen, har dere noen forståelse av når dere må betale det og ikke, eller er dette helt random?
Og hva skjer om en ikke er hjemme når DHL står på døra, leverer de inn pakka på nærmeste postkontor?
 
Min erfaring er at DHL ringer og avtaler når det passer om du ikke er hjemme. Eller så får du en lapp med info i postkassa. Dette med mva virker litt random ja.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Har bestilt derfra 4 ganger, og eneste gangen jeg har endt opp med å betale mva var når jeg var uheldig med bestillingstidspunktet. Mens klokken var på vei til Norge gikk dollaren opp, og den deklarerte verdien oversteg plutselig grensen, noe som førte til at jeg fikk DHL sine latterlige gebyrer slengt i trynet.
Ellers har jeg bare gode erfaringer sånn sett med DHL, de er fleksible, har komt på døra 2 ganger og de 2 andre gangene har jeg vært utålmodig og dratt på terminalen på kveldstid å fått henta ut pakkene. Men gebyrene er snarveien til å prise seg ut av privatmarkedet..
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Har bestilt to klokker derfra, ingen problemer. Komisk rask levering fra Singapore til Finnmark, og har aldri fått noe gebyrer i etterkant.
 
  • Liker
Reaksjoner: allak
Har kjøpt en klokke derfra. Frakt var inkludert og fikk heller ingen Mva regning i senere tid. Mener å huske at de skriver ned verdien på innholdet og sender den som pakke. DHL kom da jeg ikke var hjemme, men la igjen en lapp med nummer til sjåføren slik at jeg selv kunne kontakte han og avtale med han.
 
Kan bara instämma. Går snabbare att få en klocka därifrån än att skicka brev till Sverige.
 
Vær obs på at de er veldig dårlig hvis det skulle være problemer/feil med klokken. Er flere tråder på watchuseek angående dette. Selv har jeg kjøpt derfra en gang uten problemer, men har blitt skeptisk etter å ha hørt disse skrekkhistoriene.