Handletur-Melk, brød, frukt og .....

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Sted
Vestlandet
Da var dagens handletur unnagjort.:mrgreen:

Tror jeg har fått med meg alt. Det ble en liten omvei på turen, men det gjør ingenting.;)

Skal vi se....
Brød
DSCF0001.jpg

Melk
DSCF0007.jpg

Grønnsaker
DSCF0011.jpg

Frukt
DSCF0008.jpg

Chips og øl.:mrgreen:
DSCF0002.jpg
DSCF0013.jpg

Er det noe jeg har glemt da.....? :mrgreen::cool:

Nei, tror ikke det.
Men du, over til noe annet, jeg samler på slike protidposer (med innhold). Ser du har en stående på bordet, lyst til å sende den over til meg? :D

Skulle ut og handle, men tok en ca. 10 mils omvei innom Haugesund.:eek:
Kan vel si det slik at turen hjem var mer avslappende enn turen opp.:mrgreen:

Dagens impulskjøp::cool:

DSCF0015.jpg

Gammalt ræl med en skikkelig skrangle lenke. Noen som kan skjønne hvorfor folk gidder å kjøpe sånt? :mrgreen:

DSCF0016.jpg

DSCF0018.jpg

DSCF0024.jpg

Gleder meg til å få denne på Norgesnato da dette er eneste grunnen til at denne klokken havnet hos meg. (Damn you JoLu, damn you....)
Ikke at jeg er bitter for det altså...:p

Se det, grattis med Explorer! Godt du tok den, jeg har vært innom nettsidene til Lervik hundre ganger de siste dagene og tittet på den der......

Intet som en tur på nærbutikken...:D

(gammelt bilde, kjøper bare Dagbladet nå)

IMG_5279.jpg

Gratulerer med et herlig ur!

UJU: Grattulerer. Jeg ringte Knut i dag ved lunsjtider og ville kjøpe den, men var nok for sen. Han sa det var en som tok en ekstra lang lørdagstur i dag for å kjøpe den. Så tipper du er fornøyd. Prisen var det heller ikke noe å klage over.

Grattis! :)

Det er en superflott klokke! Artig at det ikke bare er jeg som kjører litt omvei når klokken klinger som mynter i kassen... Eller noe slikt... ;)

Ja dette er sånt som skjer når jeg blir forlatt alene hjemme en hel helg.
Klarer ikke engang å ta handleturen uten å bli distrahert av alskens...

UJU: Grattulerer. Jeg ringte Knut i dag ved lunsjtider og ville kjøpe den, men var nok for sen.

Takk for det. Ja, han sa det var en kar som ringte noen minutter etter meg. Satt og glodde på denne igår kveld. Etter en god natts søvn var vel saken klar.:cool:

Nydelig klokke, grattis.
Skal hilse så mye fra min med sort skive.:)

Er jo rene Explorer mania her om dagen.

Får håpe det, jayeff. ;)

Oi! Jeg har jo helt glemt å si GRATULERER til UJU.
Grattis! Du har fått tak i en godbit der. Tror ikke du kommer til å angre på det impulskjøpet. :D