Hei godtfolk,
Har i dag et Omega dress ur som jeg fikk til konfirmasjonen som jeg mer og mer har begynt å bruke som hverdags ur. Ønsker å kjøpe et hverdagsur som er klassisk, tidløst og med god annenhåndsverdi til +/- TNOK 35 (ex mva). I utgangspunktet ønsker jeg å beholde det lenge, men vet jo ikke om jeg angrer på kjøpet og da er det greit å ha noe som er greit å selge videre.
Denne har jeg i dag (tatt med mobilkamera...):
Har sett meg ut følgende modeller:
IWC Portuguese med hvit skive
Rolex GMT master II (liker godt)
Rolex Explorer II (liker godt, litt for "sær"?)
Rolex Sub (liker godt, mange som har?)
Omega Seamaster Pro (synes de kanskje blir litt for vanlige)
Panerai (har ikke veldig store håndledd synes 44mm blir for stort, og med mindre blir modellen kanskje litt ukurant igjen?)
Vil dere si at disse går under kategorien "klassisk, tidløst og med god annenhåndsverdi"?
Har i dag et Omega dress ur som jeg fikk til konfirmasjonen som jeg mer og mer har begynt å bruke som hverdags ur. Ønsker å kjøpe et hverdagsur som er klassisk, tidløst og med god annenhåndsverdi til +/- TNOK 35 (ex mva). I utgangspunktet ønsker jeg å beholde det lenge, men vet jo ikke om jeg angrer på kjøpet og da er det greit å ha noe som er greit å selge videre.
Denne har jeg i dag (tatt med mobilkamera...):
Har sett meg ut følgende modeller:
IWC Portuguese med hvit skive
Rolex GMT master II (liker godt)
Rolex Explorer II (liker godt, litt for "sær"?)
Rolex Sub (liker godt, mange som har?)
Omega Seamaster Pro (synes de kanskje blir litt for vanlige)
Panerai (har ikke veldig store håndledd synes 44mm blir for stort, og med mindre blir modellen kanskje litt ukurant igjen?)
Vil dere si at disse går under kategorien "klassisk, tidløst og med god annenhåndsverdi"?