Har kjøpt meg Vintage Rolex Day-Date 1957. Noen med litt kunnskap?

Gode nyheter!
Jeg ringte til Rolex i London og oppga referanse og serienr, deres "in-house" urmaker ringte videre til Sveits hvor de kunne bekrefte at Uret faktisk ble laget i 1957! Man blir jo tidvis noe forvirret av alle disse serienummer-referansene, men da har jeg imidlertid på det rene at klokken ble laget i samme år som først angitt!

Takk til alle som har bidratt med sin ekspertise!

Så bra! Skjønner ikke helt at det da kan være en 1803, men med Rolex er jo ingen ting helt sikkert ...
 
Så bra! Skjønner ikke helt at det da kan være en 1803, men med Rolex er jo ingen ting helt sikkert ...
Nei det er ikke helt til å bli klok på det der, men fikk nå iallefall bekreftet dette fra det jeg velger å anse som den sikreste kilden! Tallene som ble oppgitt til Rolex ga jeg uten å hentyde år selv, og da de kom tilbake med 1957 stoler jeg på det!
 
Nei det er ikke helt til å bli klok på det der, men fikk nå iallefall bekreftet dette fra det jeg velger å anse som den sikreste kilden! Tallene som ble oppgitt til Rolex ga jeg uten å hentyde år selv, og da de kom tilbake med 1957 stoler jeg på det!

Sikkert lurt å få dette på et papir hvis du skal selge den noen gang.