Harmonien nærmer seg

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Lenge siden jeg postet i galleriet, her er en liten oppdatering. Kan vel ikke kalles for en samling akkurat, men nå føler jeg at ytterpunktene endelig er dekket ;).

En for mine toppturer på verdens høyeste fjell:

IMG_3258.jpg

IMG_4265.jpg

IMG_4380.jpg

En for min innsats i grotteforskningens tjeneste samt mine ekspedisjoner til begge polene:

IMG_4672.jpg

ugf.jpg

IMG_4303.jpg

IMG_4319.jpg

En for mine ekstreme dypdykk i verdenshavene:

IMG_4786.jpg

IMG_4785.jpg

Jeg er med andre ord forberedt, sånn i tilfelle noe av dette skulle bli aktuelt...:D

IMG_4875.jpg

IMG_4865.jpg

Nå mangles bare en Speedmaster (eller kanskje en GMT?) for å dekke månen og omegn, så er lykken total! :D

Nydelig liten samling JoLU !

Har sans for når man samler med en viss retning, fremfor i pytt & hyne.

Og flotte bilder....deilig å se slike klokker i sitt rette miljø...at de blir brukt til annet enn å flashe på kontoret...så da manglet det vel bare en dykkerbilde ? :)

Fikk ikke mindre lyst på en Explorer nå! Men, ble nok en gang usikker på #I eller #II...stilfulle er de uansett begge to.

Utrolig flotte bilder. Men mangler det ikke en Deepsea her, eller er det den feite kusinen?:D

Takker så meget!

...så da manglet det vel bare en dykkerbilde ? :)

Jeg har både klatret litt og ruslet rundt på ski i mange minusgrader. Men jeg har aldri dykket, klarte såvidt Den Lille Havhesten i grunnskolen og er generelt ganske klønete i vann, så undervannsbilder kommer neppe. Det er nesten så jeg føler meg litt ukomfortabel når jeg har på SeaDwelleren (den feite kusina), var rask til å bytte til gammelklokkene igjen ;).

På den annen side er det jo ikke bare astronauter som setter pris på Omega Speedmaster, så kanskje vi "bonder" mer etterhvert...

Disse bildene er jeg ofte inne å titter på.
De får meg til å erkjenne at jeg først og fremst er Rolex entusiast.
Jeg liker veldig godt de situajsonsrelaterte bildene du tar JoLu.
Det er urene i bruk som er det mest pirrende å se på.:mrgreen:

Takk Brio og Frodo. Med unntak av ørretfiske fra ustabil kano er dette alt Sea-Dwelleren vil oppleve av vann-action i mitt eie...:

:grin:

IMG_4895.jpg

Fin presentasjon av en flott samling :D
Og det er bra å se at samlingen brukes og ikke bare er til å flashe med :cool:
Og bildene dine av urene i bruk er en nytelse :cool:
Takk ;)

Herlige bilder, JoLu. Du har noen flotte Rolexer, og det er ingen tvil om at fotoskillsa dine lett er innenfor topp tre på sonen!

Rolex har i utgangspunktet ikke vært min greie. Men disse bildene har fått meg på andre tanker. Spesielt med tanke på explorer. Nydelige ur og nydelige bilder. Neste ur må bli en rolex! takk for at du deler.

Tøft! Før du vet ordet av det nå, så får du en telefon fra markedsavdelingen til Rolex..... :)