Hattrick del I: Jake B/10watches:Flere bilder!

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
Kom en pakke fra 10watches i dag. Posten hadde åpnet den før meg, men det gjorde ikke sååå mye.

DSCN3334.jpg

Dette blir unboxing in your face style!
DSCN3335.jpg

Grei boks.

Der var den ja! S-S-D- M.O.D. DIVER (SKX007 base)
DSCN3337.jpg

WS!

DSCN3344.jpg

Digger designet!!! :D Og fellingen på armen er god, meget god. Vintage Seamaster vibber, med Jake B touch. Grei gummireim, med solid metalldings/lås ;) Kvalitetsfølelsen er IMHO ti hakk opp ift en vanlig SKX007.

Takk for oppmerksomheten :)

Edit: Noen flere bilder:
SSDMOD10WATCHES007.jpg

SSDMOD10WATCHES008.jpg

SSDMOD10WATCHES011.jpg

SSDMOD10WATCHES013.jpg

SSDMOD10WATCHES015.jpg

Gratulerer.:D
Tøffe greier.
Kjenner at det frister mer og mer med en Seiko mod til.

Takk takk for positive tilbakemld :D
Jake vet hva han gjør og leverer virkelig bang for buck. Han har mye stilig. Det buede glasset gjør seg meget godt og skive og visere er jo perfekt :)

Hva koster disse klokkene? Kan ikke helt få meg til å tro at de ligger under 2K, pluss frakt selvfølgelig, men det ser jo sånt ut i webshopen..... :confused:
Digger de natoremmene der. Er det bra kvalitet på klokkene. Funker de greit som beater eller er det show off? :p
Dødsstilig klokke....kunne gjerne tenkt meg en sånn :)

Gratulerer, denne var kjempetøff! Spent på de to neste også :)

Hva koster disse klokkene? Kan ikke helt få meg til å tro at de ligger under 2K, pluss frakt selvfølgelig, men det ser jo sånt ut i webshopen..... :confused:
Digger de natoremmene der. Er det bra kvalitet på klokkene. Funker de greit som beater eller er det show off? :p
Dødsstilig klokke....kunne gjerne tenkt meg en sånn :)
2K + frakt og norsk mva. Gummiremmen er grei, jeg har nå satt den på en desert yellow Nato :) Som sagt virker kvaliteten og tybgden i klokken bedre nå enn før modding...Funker som beater som bare F :D

Gratulerer med kul klokke :) og velkommen i SSD MOD klubben
Takk takk. Og jeg som trodde jeg skulle bli første på sonen med denne ;)

Kult og mye tøft på nettsiden!
Jep, Jake`s the man :)

Grattis med ny tilvekst i samlingen!

Den var både elegant og tøff i looken! :D
Tusen takk, Moore! Perfekt som en slags sportsbeater ja :D Så får vi se om det kommer noen flere pakker til meg snart, eller om posten har gått helt i vranglås...

Da tror jeg at jeg forstår litt mere her.......:eek:
En kjøper inn en klokke og sender den inn for modding.....?:p
"Føle meg litt tosjen her nå" som vi sier i Haugesund

Da tror jeg at jeg forstår litt mere her.......:eek:
En kjøper inn en klokke og sender den inn for modding.....?:p
"Føle meg litt tosjen her nå" som vi sier i Haugesund

Hehe, ingen grunn til det!! Og svaret er nei, man må ikke kjøpe en klokke først, Jake starter med en helt ny så 333 USD + fakt og mva er pris for klokke inkl modding :)