HAVVO sin WIS unboxing

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Innlegg
3.404
Sted
Bergen
God kveld kjære medasylanter.

Jeg vil starte med en liten kavalkade av ur som har vært innom eller fortsatt er til stede i boksen min det siste året. God fornøyelse!






















































































































Så over til kveldens WIS unboxing og den sist ankomne.....1000 innlegg er nådd og det måtte feires.




Hvem er så den utkårede? Dette er en meget spesiell klokke som ble lansert nå i 2013. Noen vil gå så langt at de vil si revolusjonerende.

Jeg har tenkt veldig mye på denne klokken i det siste og prøvd mye rart for å få tak i den. Plutselig havnet den rett i fanget mitt som på sølvfat og jeg nølte ikke med å trekke i avtrekkeren. Jeg har tenkt litt på hva jeg selv forbinder med WIS. Stikkordet mitt er klokkeglede. Jeg registrerer fra tid til annen at klokkenerder mister litt interessen når de har vært gjennom en del og flippet seg oppover. For meg er ikke kroner og øre proporsjonalt med klokkeglede. Gode minner, historier og hendelser i livet betyr mye for hva jeg assosierer med en bestemt klokke.

De siste ukene har jeg fått 3 fine nye klokker. En AP 15300 med hvit skive, Explorer 2 som ble unboxet tidligere i dag og så denne siste som trakk det lengste strået om hvem som skulle få hedersplass i kveld. Grunnen til at denne ble valgt, er rett og slett at det var denne jeg gledet meg mest til å få. Og jeg styrer nå mine valg bare etter egne klokkefølelser. Da har jeg kanskje blitt en WIS after all.


Vi kjører unboxing!























Sinnsykt flat pakke da!


































































Swatch Sistem 51 består av bare 51 deler. 900 deler er ikke uvanlig på en automatisk klokke med komplikasjoner. Dette er etter min mening en av de mest spennende nyhetene som ble lansert på Baselworld. Klokken har hele 90 timer powerreserve og er konstuert av deler med sterke antimagnetiske egenskaper. Dette sammen med få komponenter skal bidra til mye mindre slitasje over tid og lang levetid. Jeg synes dette er et friskt pust og klokken vekket umiddelbart min nysgjerrighet.


Det kreves litt "balls" for å unboxe denne på 1000 i dette selskapet, men jeg står fortsatt for valget av kandidat.



Takk for titten og godt klokkeår :)
 
Redigert:
Luremus…..

Du vet at luremus-unboxing krever unboxing av Patek P. Noe annet må medføre utestengelsel ;P

Ellers tror jeg du har vært innom store deler av rolex sin sportskolleksjon. Mye og meget pent :)

Gleder meg til å se hva som står for unboxing, men som sagt stilles det krav til luremusunboxinger …
 
Hel***e jeg hater venting! Der kom den, gratulerer med WIS og en verdig klokke.

Skille.

AP 15300? Den har jeg ikke fått med meg...
 
Redigert:
Åhh, hater disse luremus unboxingene. Er det bare meg som må innom sånne tråder hvert 5 minutt for å sjekke om det har kommet noe? :rolleyes:
 
(Sinn)syk bra samling ;). Gratulerer med WIS status. Venter i spenning på unboxing.
 
Hehe, gratulerer! Syns ikke det var noe dårlig valg. Interessant klokke!

(Si fra når du flipper den!)
 
Digger den! Kul og ikke fullt så kommers. Det må vel være WIS-materiale :)
 
;) Veldig bra!

Hadde forventet meg noe helt annet, men dette er uansett en klokke som står på min ønskeliste (og sikkert mange andre her inne sin også).

Når Juice la ut sin for salg forsvant den før jeg i det hele tatt hadde fått med meg at den var til salgs, og det var litt irriterende. Er det den du har kjøpt? Satser på å få tak i en rød i løpet av året. :)
 
Hehe, både et kult og passende valg å pakke ut denne på post nummer 1000 da, det ville jo mildt sagt blitt vanskelig om du skulle overgå deg selv oppover i pris på denne unboxingen. :p

Gratulerer med en skikkelig artig klokke og WIS status, nå er det offisielt :)
 
Endelig en utpakking som virkelig overrasker meg. Beste på lenge! (Ble overrasket av piraten til Santos også, uten sammenligning for øvrig)

Fin klokke også. Grattis!
 
Utrolig kul UnBoxing!!!
Helt konge. Kul ny klokke! Gratulerer!

og ikke minst takk for en hyggelig tur gjennom klokkeboksen din! Der var det mye flott.

alt i alt et verdig innlegg!!!

:cool:
 
Hehe. Uventet! :D Liker'e! Mye snacks du har hatt på armen i løpet av fjoråret. Grattis;)