HAVVO sin WIS unboxing

Gratulerer med ny klokke og WIS-status! Jeg er helt enig med deg i at pris ikke nødvendigvis er proporsjonalt med klokkeglede. F.eks. har min Magrette fått veldig mye armtid i forhold til et par av mine dyrere klokker :)
 
Big_smile.png


Gratulerer!
 
Fader så mye heftig du har i boksen!!! Gratulerer med WIS! Dette må være en av de bedre WIS verdige klokkene jeg har sett blitt utpakket. Ekte klokkeglede. :)
 
Grattis som WIS med flere klokker innom boksen enn poster. Kunne fortjent en unbox 15300 også, men Swatchen er tøff den! PM meg om du skal selge:)
 
Grattis med en strålende unboxing og offisiell WIS-mann!! :) Og for en klokkereise!

51 er råkul. Skulle gjerne klådd litt på denne. Dette er vel hvis jeg husker riktig, den eneste mekaniske klokka som aldri er rørt menneskehender, 100% produsert av maskiner. Veldig spennende lansering!
 
Glemmer vi batterier og Murphy faktoren er denne kanskje det nærmeste du kommer et ekte ur som slipper service. ;) Artig mekanisk ur med nytenking.
Tom
 
Ååå den har jeg også lyst på (mest fordi den faktisk er innafor budsjettet mitt). Heldiggris!
 
For en WIS-reise! Du får min klokkeinteresse til å fremstå som en sunn fritidsaktivitet. Takk!

Kul Swatch!

Todda
 
Gratulerer med WIS og morsom 51! God måte og feire WIS-statusen med, spesielt i kombinasjon med de andre nyervervelsene:)
 
Må si forventningen ble høyere jo lavere jeg scrollet! Vil ikke si at du skuffet meg, men dette ble en overhype :p

Grattis med knalltøff Swatch! :cool:
 
Denne så jeg aldri, aldri komme!

Dette var uansett en forfriskende og herlig unboxing i ekte WIS-ånd. Gratulerer så mye med en knallstilig klokke!:D