Hayiaa! [Luremusfri]

Gratulerer med nydelig "sumo"! Angrer enda på at jeg solgte min, jeg husker opplevd kvalitet var nesten skummelt høy. Den kunne lett gi inntrykket av å koste minst tre ganger så mye...

Nyt den. :)

Grattis. Hvem kunne trodd at man kan lage en så fin collage av pakkesporing, drinkpinner, en seiko og litt papir?

Og på med brillene Frik! :)

Gratulerer med knalltøff klokke. Hvordan var det å handle med Katsu?

Higuchi var en kjempepositiv handel, og prisen uovertruffen. 46 000 Yen en plass,
er rundt en femhundrings under hva jeg sett ellers.

Kanskje ikke mest ryddige hjemmesiden og betaling via PayPal på forskudd og intet annet enn en mail som bekreftelse.
Mener jeg bestilte tirsdag for eksempel og kom en mail om at den skulle sendes to dager efterpå (!!) :)

De har jo, som jeg kanskje nevnte også Shogun SBDC0007 til 92 000 som fristet veldig

Skille ::::

Den ligger fortsatt BNIB i boksen, må psyke meg opp til å presentere den for konemor i beste flyttetid.
Må også psyke meg opp til, det man kommenterer, 20mm lenke på fet kasse - såg vid første blikk ut til å være litt spinkel lenke.

"Ulempen" jeg gjorde her var å kjøpe den og tenke at det er en erstatter for Sporken, denne må nok ses for det den er og sin egen verdi - til å være Sporkklone er den for fin og kassen for detaljert og godt arbeidet og tikker vel riktignok både en eller två hakk kvassere verk i den