- Medlem
- 19. sep. 2009
- Innlegg
- 120
Legg da også merke til at det man omtaler gjelder reklamasjoner, ikke vanlig service...
Jeg tok inn en Range Rover for 2 år siden, og hvis dere virkelig vil oppleve dårlig kundeservice kan dere låne bilen min og ta dere en tur til Bilia, Egil Stenshagen eller MotorPool! Prøvde å få de til å reparere takluken min på garanti, men ikke F.... Selv om jeg hadde kjøpt flere biler både hos Stenshagen og Motorpool tidligere var de pillråtne tvers igjennom, og Bilia har jo ikke greie på noe særlig i det hele tatt stakkars...
Så da bli det ikke bil fra de neste gang. Og serviceprisene!?! Og nå snakker jeg generelt i Norge... For å plugge inn en kontakt koster det kjapt 3500 kroner! Da synes jeg faktisk servicen på urene våre er billige i forhold, når man ser tiden man bruker på å serve et ur...
Så det er ikke bare ur dette gjelder. Selvfølgelig serves man bedre hvis man har et godt kundeforhold et sted, og ikke minst har kjøpt ett eller flere produkter derfra! Bortsett fra hvis det gjelder bil da...
Jeg tok inn en Range Rover for 2 år siden, og hvis dere virkelig vil oppleve dårlig kundeservice kan dere låne bilen min og ta dere en tur til Bilia, Egil Stenshagen eller MotorPool! Prøvde å få de til å reparere takluken min på garanti, men ikke F.... Selv om jeg hadde kjøpt flere biler både hos Stenshagen og Motorpool tidligere var de pillråtne tvers igjennom, og Bilia har jo ikke greie på noe særlig i det hele tatt stakkars...
Så da bli det ikke bil fra de neste gang. Og serviceprisene!?! Og nå snakker jeg generelt i Norge... For å plugge inn en kontakt koster det kjapt 3500 kroner! Da synes jeg faktisk servicen på urene våre er billige i forhold, når man ser tiden man bruker på å serve et ur...
Så det er ikke bare ur dette gjelder. Selvfølgelig serves man bedre hvis man har et godt kundeforhold et sted, og ikke minst har kjøpt ett eller flere produkter derfra! Bortsett fra hvis det gjelder bil da...