Hedrer Norske ADer garanti, når klokker er kjøpt i utlandet?

Legg da også merke til at det man omtaler gjelder reklamasjoner, ikke vanlig service...

Jeg tok inn en Range Rover for 2 år siden, og hvis dere virkelig vil oppleve dårlig kundeservice kan dere låne bilen min og ta dere en tur til Bilia, Egil Stenshagen eller MotorPool! Prøvde å få de til å reparere takluken min på garanti, men ikke F.... Selv om jeg hadde kjøpt flere biler både hos Stenshagen og Motorpool tidligere var de pillråtne tvers igjennom, og Bilia har jo ikke greie på noe særlig i det hele tatt stakkars...

Så da bli det ikke bil fra de neste gang. Og serviceprisene!?! Og nå snakker jeg generelt i Norge... For å plugge inn en kontakt koster det kjapt 3500 kroner! Da synes jeg faktisk servicen på urene våre er billige i forhold, når man ser tiden man bruker på å serve et ur...

Så det er ikke bare ur dette gjelder. Selvfølgelig serves man bedre hvis man har et godt kundeforhold et sted, og ikke minst har kjøpt ett eller flere produkter derfra! Bortsett fra hvis det gjelder bil da...

Reklamasjoner er i min bok noe av den største muligheten til å gi god service. For meg er reklamasjonskostnader i stor grad vel anvendte penger på god markedsføring.

For å finne tilbake til tråden.... Alt papir arbeid er i orden og momsen er betalt.
Jeg fikk LV'n denne uka og smiler enda:smile::smile::smile:
Men...er det greit å gå til Bjerke med ei for slakk/stram reim eller ei klokke som ikke holder COSC kravet?

Bjerke i Oslo vil det nok være greit å gå til for å få justert gangen. Dette er nok gratis, om du leverer den i Bergen må de sende den til Oslo, så da må du nok betale frakt.

Justere lenken gjør de helt sikkert mot betaling om du ikke har handlet der før. Ta den med til Karl Johansgate, har hørt så mye negativt, men opplevd veldig god behandling de siste gangene jeg har vært der så hadde vært morsomt å høre hva din erfaring er.

Bjerke i Oslo vil det nok være greit å gå til for å få justert gangen. Dette er nok gratis, om du leverer den i Bergen må de sende den til Oslo, så da må du nok betale frakt.

Justere lenken gjør de helt sikkert mot betaling om du ikke har handlet der før. Ta den med til Karl Johansgate, har hørt så mye negativt, men opplevd veldig god behandling de siste gangene jeg har vært der så hadde vært morsomt å høre hva din erfaring er.

Her må jeg bare stemme i! Har kun positive erfaringer med Bjerke Karl Johan (Prinsens gate også forsåvidt).

Å betale en hundrings eller to for å få justert lenken er ingen krise. Ellers er ikke det rakettvitenskap, så du klarer det nok selv også;)

Jeg var innom Bjerke i Prinsens gate og fikk satt på er par lenkeledd på min 16610. De bare smilte og sa at jeg heller fikk betale mer neste gang jeg kom innom, når jeg spurte hvor mye de ville ha.
Jeg hadde aldri vært i butikken der før, så servicen var meget god.