hei fra Frankrike!

Medlem
10. jan. 2011
Innlegg
21
hei,
jeg hetter François, jeg har trettiatte arene.
jeg kommer fra Frankrike (Paris) og prover Norsk (Bokmal) a laere.
min vennine bor Moss -det er pa naere nippet til Ouchlou-
jeg er paneristo for tre arene.

sorry for this i will go in english,
i've just started to learn Bokmal -10 days ago-, please excuse for not being able to write the correct form of your guys alphabet -i need Norge keyboards-
un Salut de France!

348kgfn.jpg
 
Velkommen Fran!:eek:

Synes du klarer deg meget bra etter kun 10 dager med norsk, jeg kan også litt fransk: je voudrais en croque monsieur et un juice de grenadine!

Det var det, kul klokke forresten...:)
 
Velkommen Fran!:eek:

Synes du klarer deg meget bra etter kun 10 dager med norsk, jeg kan også litt fransk: je voudrais en croque monsieur et un juice de grenadine!

Det var det, kul klokke forresten...:)


tusen takk Mogens.
Din Fransk er utrolig!!;)
 
Velkommen!

Alltid kjekt med nye medlemmer, også de som holder på å lære språket vårt!
Gleder meg til å høre mer om Paneraiene dine, flere bilder er et obligatorisk! ;)


-----


Welcome!

It's always nice to have new members, also those who is learning our laguage!
Looking forward to hear more about your Panerais, more pictures are obligatory! ;)
 
Bienvenue Francois! :)


Hyggelig at du forsøker å lære norsk.

Selv har jeg forsøkt å lære meg fransk, men kan det slett ikke.

Pen Panerai!
 
Velkommen!

Alltid kjekt med nye medlemmer, også de som holder på å lære språket vårt!
Gleder meg til å høre mer om Paneraiene dine, flere bilder er et obligatorisk! ;)


-----


Welcome!

It's always nice to have new members, also those who is learning our laguage!
Looking forward to hear more about your Panerais, more pictures are obligatory! ;)

Takk Kristian. jeg har Pam 111 og Pam 358.
1f7o8j.jpg

2aeoxo6.jpg

20qghlu.jpg

2ngws43.jpg

20jpkx5.jpg

det er en fransken hello :
34gx4eh.jpg
 
Welcome to us, fran!

That's a real tool-watch you've got there!
The PAM358 is an interesting model!

Désolé, que je ne peux pas écrire vous en français. :cool: (Bing transelator)
 
That's a real tool-watch you've got there!
The PAM358 is an interesting model!

Désolé, que je ne peux pas écrire vous en français. :cool: (Bing transelator)

Takk Brio.
unnskyld, i will go english.

i really love the 358, it was a war to get it.
it's has a 47 mm titanium case, but yet, very confortable.
this is the only submersible with the 9.
and it was made for the Chronopassion shop in Paris.

don't worry for not being able to write french, i feel sorry to be so bad in Norsk.
 
Norsk er et vanskelig språk å lære, men litt annerledes oppbygging enn mange andre språk. Bare ta tiden til hjelp så kommer det!

Edit: Glemte å kommentere urene dine, de er veldig flotte! Ser ut som en fin gjeng du hadde med på bildene også! :)
 
Bonsoir François, et bienvenue à Tidssonen! My French is not the best anymore, but I remember en peu....

Nice seeing you here, you've got some great watches! Hope you will enjoy it here, and good luck on your Norwegian! Remember, hanging here and chatting about watches (in Norwegian) makes for excellent practice!
 
Bonsoir François, et bienvenue à Tidssonen! My French is not the best anymore, but I remember en peu....

Nice seeing you here, you've got some great watches! Hope you will enjoy it here, and good luck on your Norwegian! Remember, hanging here and chatting about watches (in Norwegian) makes for excellent practice!

Takk Krille.
det er sant.
jeg skal "hang on Norsk", jeg vil min venninne a forsta.
 
Norsk er et vanskelig språk å lære, men litt annerledes oppbygging enn mange andre språk. Bare ta tiden til hjelp så kommer det!

Edit: Glemte å kommentere urene dine, de er veldig flotte! Ser ut som en fin gjeng du hadde med på bildene også! :)


takk Kristian!
;)
 
Bienvenue

Velkommen fran!

Hyggelig å se at du har funnet veien til forumet vårt:D Panerien din var veldig fin, håper vi får se mange bilder av den fremover.
 
Hyggelig med Franskmenn på forumet, velkommen!

Hvis du skal til Moss, må du for ta turen innom Son. Ligger kun få km fra Moss.
Deilig sted!

Jeg har lært meg et fint ord på fransk - cure-dents. Det funker hver gang på restaurant i France:D

Snasen;) Pam du har.

Frik
 
Moro!

Nå følte jeg plutselig at Moss og Paris ble vennskapsbyer, og det er visst klokker og damer som forener oss!

Her i Moss finnes det nemlig også noen Paneraier :cool:, en av dem er på min arm.
 
Takk Frik og Jorgen.

Jeg kommer til Moss in March for et ukke.
-we will have a beer if you re there!!!-