Legger denne ut fordi den ikke blir brukt.
Kjøpt av GG her på sonen, men ikke brukt det året (?) jeg har hatt den. Har innsett at chronograf ikke er min greie, og blå skive har jeg på en annen klokke. Tilstanden er utmerket, ingen bruksmerker og tilnærmet ubrukt reim og lenke. Tok den ut av boksen nå og den tusler og går, men jeg har selvsagt ikke målt den siden den har ligget i boksen.
Ønsker primært et bytte likt eller noen lapper opp. Åpen for det meste men som sagt helst ikke chronograf og heller ikke "dressklokke". Antar verdi er i området 1900, nypris momset inn er drøyt 3100.
For mer info om klokken sakser jeg fra https://www.helgray.com/products/silverstone-blue:
Case Diameter: 40 mm
Case Thickness: 11.5 mm
Lug Width: 20 mm
Lug-to-Lug: 47 mm
Crown: 6x3 mm, signed
Crystal: Sapphire, slightly domed, with inner anti-reflective coating
Case Material: 316L stainless steel
Movement: Time Module (Seiko) VK64 meca-quartz chronograph
Strap: 20 mm, leather, tapers down to 18 mm
Clasp: 18 mm deployant, signed
Bonus Bracelet: 20 mm, stainless steel, tapers down to 18 mm, solid end-links
Water Resistance: 5 ATM (50 m)
Dagsferske mobilbilder:
Kjøpt av GG her på sonen, men ikke brukt det året (?) jeg har hatt den. Har innsett at chronograf ikke er min greie, og blå skive har jeg på en annen klokke. Tilstanden er utmerket, ingen bruksmerker og tilnærmet ubrukt reim og lenke. Tok den ut av boksen nå og den tusler og går, men jeg har selvsagt ikke målt den siden den har ligget i boksen.
Ønsker primært et bytte likt eller noen lapper opp. Åpen for det meste men som sagt helst ikke chronograf og heller ikke "dressklokke". Antar verdi er i området 1900, nypris momset inn er drøyt 3100.
For mer info om klokken sakser jeg fra https://www.helgray.com/products/silverstone-blue:
Case Diameter: 40 mm
Case Thickness: 11.5 mm
Lug Width: 20 mm
Lug-to-Lug: 47 mm
Crown: 6x3 mm, signed
Crystal: Sapphire, slightly domed, with inner anti-reflective coating
Case Material: 316L stainless steel
Movement: Time Module (Seiko) VK64 meca-quartz chronograph
Strap: 20 mm, leather, tapers down to 18 mm
Clasp: 18 mm deployant, signed
Bonus Bracelet: 20 mm, stainless steel, tapers down to 18 mm, solid end-links
Water Resistance: 5 ATM (50 m)