Helson produserer en rekke "budsjettdivers". IMHO har de mye spennende i sitt prissegment.
Se HER for oversikt over modellene.
Designmessig er jeg størst fan av Shark Diveren.
Den kommer i både 42mm og 45 mm, og med hhv ETA- eller Miyotaverk.
Disse leveres i stål, titan eller bronse, og i mange ulike farger og finisher. Siste nye er at de levers med safirbezel. Artig, synes jeg
Et annet litt morsomt poeng med Helson, er at de produseres i uilike "batcher", dvs i begrensede opplag, med forskjellig design/materiale/finish/bezel osv for hver gang.
Jeg oppfatter Helson som et frisk pust, et uhøytidlig merke, som har funnet sin nisje innen budsjettklokker av den litt røffere sorten. Ja, jeg vet at de på et tidspunkt hadde noen problemer med kondens i klokkene, men dette skal være løst.
Jeg må innrømme at jeg har bestilt meg en Shark Diver
Jeg poster noen bilder av noen morsomme Shark divers her. Lånte bilder fra WUS.
Sommerklokke anyone?
Se HER for oversikt over modellene.
Designmessig er jeg størst fan av Shark Diveren.
Den kommer i både 42mm og 45 mm, og med hhv ETA- eller Miyotaverk.
Disse leveres i stål, titan eller bronse, og i mange ulike farger og finisher. Siste nye er at de levers med safirbezel. Artig, synes jeg
Et annet litt morsomt poeng med Helson, er at de produseres i uilike "batcher", dvs i begrensede opplag, med forskjellig design/materiale/finish/bezel osv for hver gang.
Jeg oppfatter Helson som et frisk pust, et uhøytidlig merke, som har funnet sin nisje innen budsjettklokker av den litt røffere sorten. Ja, jeg vet at de på et tidspunkt hadde noen problemer med kondens i klokkene, men dette skal være løst.
Jeg må innrømme at jeg har bestilt meg en Shark Diver
Jeg poster noen bilder av noen morsomme Shark divers her. Lånte bilder fra WUS.
Sommerklokke anyone?