Helt ny versjon av Pie-Pan!

Medlem
10. feb. 2010
Sted
Oslo
Ser på Facebook at Omega teaser med bilde av en ny oppdatert Omega Constellation Pie-Pan! Litt spennende fortsettelse på å friske opp gamle travhester...

47500_10151171844027211_190153610_n.jpg

Spent på prisen.. Noen som kan like?

Veldig spennende å se hva slags kasse denne skiven er puttet i :D

Spennende, det blir interessant å se kassen og hele klokken forøvrig. Like!

Veldig spennende å se hva slags kasse denne skiven er puttet i :D

Spennende, det blir interessant å se kassen og hele klokken forøvrig. Like!

Mulig jeg fornærmer noen nå, men de nåværende Connie-kassene syns jeg er rimelig schtøgge, så jeg håper for Guds skyld de har planer om å putte disse flotte skivene inn i noen litt finere, mer klassiske kasser.

Kult!

Flere og flere produsenter begynner å skjønne det vi vintage-samlere har skjønt hele tiden... ;) Eneste problemet er at de tar i overkant godt betalt når de "re-lanserer" gamle klassikere, jf. den nye 2998 Wally Schirra Speedyen...

Den skiven ser deilig ut. Får håpe de "tar en explorer" (38-39mm) og ikke "en DJII" (41mm). Og at de er noenlunde tro til original kasseform og legger dagens Constellation-kasse på båten. (Legger man ting på båten?)

Får virkelig håpe Omega ikke lager den for stor. Pie Pan i 42mm tror jeg ikke blir bra.

Ellers gleder man seg om dette blir en realitet.

Den skiven ser deilig ut. Får håpe de "tar en explorer" (38-39mm) og ikke "en DJII" (41mm). Og at de er noenlunde tro til original kasseform og legger dagens Constellation-kasse på båten. (Legger man ting på båten?)

Enig! 38-39mm hadde vært perfekt.

Blir vel kanskje litt samme størrelse som Seamaster Aqua Terra Mid-size. 38.5mm med kaliber 8500:

23110392103001-40.jpg

Er ikke den kassen litt for høy til å kun være 38.5mm mon tro?

Spennende! Jeg vil se flere bilder!! Er det ene bildet alt vi har fått fra Omega?

Sent from my iPhone using Tapatalk

En bekjent med forbindelse til Omega påstår at klokken først vil bli
presentert på Baselworld - altså 6 måneder frem i tid.

Regn med endel erting fra Omega frem til da.

Vet ikke om man legger ting på båten - uansett så er jeg helt enig med deg.
Her kjenner jeg at risikoen for at klokkeboksen fylles med en Omega til er skyhøy:D

Noen som har sett flere "teasere"?

Dette kan bli bra, bare de holder seg for gode til å bruke dagens horrible Constellation-design!