Helt ny versjon av Pie-Pan!

Oj, oj, oj. Ikkje bra...for dette ser lekkert ut og blir dyrt. Rosegold er aldri et godt tegn om pris er et tema. Men himmel så flott den kan bli.

För mig, så blir den nya versionen, helt ointresant att äga.
Jag skulle aldrig köpa en "replica" på originalet, när det finns korrekta att köpa på marknaden.

Där emot, så blir jag nyfiken och se, hur den kommer att se ut i verkligheten...

Jeg har ingen problem med å se poenget til siste taler, men for mange av oss er den originale Pie-Pan'en for liten...

Jeg ville gjerne sette en modernisert versjon på rundt 40mm...

Jeg har ingen problem med å se poenget til siste taler, men for mange av oss er den originale Pie-Pan'en for liten...

Jeg ville gjerne sette en modernisert versjon på rundt 40mm...

Amen to that, da begynner vi virkelig å snakke:) Jeg har den orginale versjonen og den er dessverre litt for liten etter det man er vant til i dag.. Jar mange ganger sakt til meg selv at hadde denne klokken vært på rundt 40mm hadde den blitt brukt så uendelig mye mer enn nå.

Noen som har sett flere bilder?
Har søkt på nettet uten noen resultater.

....er veeeeldig spent på om det kommer en ny Omega inn i samlingen min!

Hvis det er denne så er det en stooor skuffelse. :(
piepan2013zps90d76fb4.jpg

Egentlig, fin dameklokke.:p

#%!!~$#*^*<!!!!

...hvis dette er nylanseringen av Pie Pan så er jo dette svæææært skuffende...for å si det mildt!

Omega, jævla idioter! Se her for hvordan en Pie Pan skal se ut!

IMG_0722.jpg

Fatter ikke hvorfor de brukte den grelle moderne Constellation-kassen. Omega har lenge vært mitt favorittmerke, men nå begynner det å bli litt for dumt, med denne, Spacemaster og altfor tykke kronografer! :( De har på få år fjernet seg fra nydelig stil, med Railmaster og De Ville osv, til dette her. Usj!

Jaja, de har jo enda en del pene klokker, mulig jeg tok litt av i siste innlegget..hehe.

Man kan jo enten kjøpe en vintage pie pan, eller gå for en De Ville Prestige hvis man vil ha litt pie pan-look :)

42453402002002-20.png

Dette var skuff, ja. OMEGA skal visst ha med disse "klørne" på alle Connies - men de kan ikke måle seg mot tidligere modeller (Pie Pan).

Derimot er De Ville ganske spennende. OMEGA er fortsatt mitt favorittmerke i kategorien under heute horologie.
:)

Omega, jævla idioter! Se her for hvordan en Pie Pan skal se ut!

IMG_0722.jpg

Fatter ikke hvorfor de brukte den grelle moderne Constellation-kassen. Omega har lenge vært mitt favorittmerke, men nå begynner det å bli litt for dumt, med denne, Spacemaster og altfor tykke kronografer! :( De har på få år fjernet seg fra nydelig stil, med Railmaster og De Ville osv, til dette her. Usj!

Den där OMEGAN är okej, men har inte de rätta band- gafflarna, tycker jag...

Så här tycker jag, att band gafflarna ska se ut på Constellation... :)

DSC09505.jpg

DSC09504.jpg

Kjent som lugs :) Vi har kanskje ikke noe norsk ord? Svenskene har alltid vært flinkere på å sette egne navn på ting.

Omega melder om en nyhet som skal komme på twitter imorgen formiddag. Håper på noe med
Pie-pan i rettning av det flertallet ønsker seg.

Følg med; det skal være " Big News"