Her skal det boxes ut! BILDER på plass :)

Grattis Mikke! Back to basic, dvs en moderne PO og en moderne sub. Har du solgt vintage-sjelen din til mørkets fyrste for alltid, eller kan det bli comeback på den fronten? Og hva er det tullet om maks to klokker... eller hvor mange har du igjen nå egentlig? Støtter Rousp om snarlig møte!

Grattis Mikke! Back to basic, dvs en moderne PO og en moderne sub. Har du solgt vintage-sjelen din til mørkets fyrste for alltid, eller kan det bli comeback på den fronten? Og hva er det tullet om maks to klokker... eller hvor mange har du igjen nå egentlig? Støtter Rousp om snarlig møte!

lolz!! :D
Har tre klokker som er mine og en som er solgt.. :)
I min rotasjon passer det bra. Dette er ikke den mest moderne PO, da den har 2500d verket og ikke cal 8500 ;)

Skulle gjerne beholdt alle men det passer ikke helt inn i andre plqner nå :)

Støtter gtg ila juni!

:oops: Var litt kjapp der. Så bare på rød "seamaster" og antok at det var en 8500. En liquidmetal da med andre ord. Tøft valg, og absolutt godkjent fra denne kanten siden jeg liker gamle PO bedre enn den nye.

:oops: Var litt kjapp der. Så bare på rød "seamaster" og antok at det var en 8500. En liquidmetal da med andre ord. Tøft valg, og absolutt godkjent fra denne kanten siden jeg liker gamle PO bedre enn den nye.

Liquid Metal LE, ja. Love it :cool:

Edit: PO cal 8500 har oransje skrift, mens denne har rød ;)

Grattis!
Den der var stilig. Meget pent eksemplar av arten!

Med din åpenbare skrivelyst og dedikerte urinteresse, burde du gi oss en solid "review" av denne lekkerbisken. Så slipper vi surfe internet etter alle "techs & specs".....;)

Grattis!
Den der var stilig. Meget pent eksemplar av arten!

Med din åpenbare skrivelyst og dedikerte urinteresse, burde du gi oss en solid "review" av denne lekkerbisken. Så slipper vi surfe internet etter alle "techs & specs".....;)

Takker, Moore.
Will do. :cool:

Grattis, Mikke! PO blir ikke flottere enn den der (tror jeg..), og det sier en del :)

Oioi, gratulerer så mye mikke! PO Liquid Metal er rett og slett helt utrolig lekker. :D