Here we go(ld) again

Medlem
29. mai 2010
Innlegg
3.284
Sted
Bærum
Godtfolk!
Først må jeg beklage for en dårlig presentasjon av en i mine øyne latterlig fet klokke. Det er dårlige bilder og alt er vel egentlig ræva foruten selve klokken. Men dette er det beste jeg kan få til når tiden mellom møtene er knapp :)
Ble levert på jobb idag, BNIB!

Etter å ha solgt 16618 måtte jeg selvfølgelig kjøpe meg en ny bling-bling klokke. Målet var egentlig en 116718, bedre kjent som rolex gmt master ceramic 18k. Utfordringen med å bære en slik klokke er at den lyser dollars. Det var på tide å tone ned. Noe.

Jeg går rett på boksen. Velkjent!
20121120_112916.jpg

.
.
.
.
.
.
.
Trommevirvel!!
.
.
Bom
.
BOm
.
.
BOM
.
.
TADA!!





I boksen. En daytona 116518 :)
20121120_112925.jpg


Så fint og fromt!
20121120_112934.jpg


Begynte å rive av all plastikk, men måtte da ha et bilde av den ennå så jomfruelige claspen. Den blir nok fin etter timer med deskdiving..
20121120_113006.jpg


Og til slutt et uklart WS:
20121120_113102.jpg


Jeg var veldig i tvil på modell, for Daytona skulle jeg uansett ha. Helte mot choco fantastico, men følte ikke prisdifferansen det ble kunne forsvare kjøpet, spesielt ikke når skiven på min nye modell er så fet. Da får jeg heller godta en hairline eller ti på bezelen :)

Jadaaaaaaaaaaaa :cool::cool::cool:
 
HEFTIG!!! STORT grattis :cool: Daytona er konge, og i gull blir det ikke bedre!!
 
Gratulerer så mye med et nytt nydelig ur Sjuli! Daytona er aldri feil, og når det på toppen er i edelt metall så vet du at du er i helt rett gate.

Spørsmålet er vel bare; hvor lenge holder denne tro?
 
Überfet! :D :D :D Racing-skiven er veldig tøff i gull også!

Du har hatt en spenstig utskiftning av samlingen nå, kudos for den! Ingen skam å være Rolex-fanboi :cool:
 
Herrejias! Er går det unna. Gratulerer sjuli med enda et utsøkt ur.

Det er bare å smelle den over på nato, så "sparer" du foldespennen :).
 
Takk alle sammen!

GRATULERER!!!!!!!!!!!
Står ikke noe tilbake for choco denne!

Det var min konklusjon også, Tom! Og takk forresten :)

HEFTIG!!! STORT grattis :cool: Daytona er konge, og i gull blir det ikke bedre!!

Takker! Definitivt en knallkombo :)

Gratulerer så mye med et nytt nydelig ur Sjuli! Daytona er aldri feil, og når det på toppen er i edelt metall så vet du at du er i helt rett gate.

Spørsmålet er vel bare; hvor lenge holder denne tro?

Sjongleringen har vært min måte å teste ut en haug forskjellige merker og modeller på. Om ikke annet har jeg bevist at jeg er en handlingens mann :p

Men in the end er jeg, som anders skriver, en Rolex fanboy! Så nå kryper jeg tilbake til røttene mine!
Siden jeg kjøper klokkene nye har jeg dessuten større problemer med å kvitte meg med dem, har historien vist ;)

Überfet! :D :D :D Racing-skiven er veldig tøff i gull også!

Du har hatt en spenstig utskiftning av samlingen nå, kudos for den! Ingen skam å være Rolex-fanboi :cool:

Takker, Anders! Skiven er feeeet :)
 
Gratulerer med gull, Sjuli!

Kan fint vende meg til å se på en av dine unboxing's tråder ukentlig! Så nå håper jeg du opprettholder intensiteten;)