Here we go(ld) again

Gratulerer! Daytona er i vinden for tiden merker jeg, men denne var jo en frekk avveksling fra de "vanlige"! Støtter byttet ditt.
 
Redigert:
Bifaller Adam. Tøft med unboxing på unboxing "der oppe". Gratulerer med übernice Daytona :)
 
HOT!

Jeg synes Daytona er noe av det lekreste som finnes av sportsur. Når du i tillegg slår til med helgull og en skikkelig fet skive er vi på toppen. Gratulerer så mye Sjuli! :D
 
Tusen takk for alle gratulasjoner! Deilig med noe nytt, har jo gått en snau uke siden sist ;)
Men jeg er meget meget happy!

Etter at jeg solgte min SS daytona tidligere i år har jeg vært klar på at en Daytona skulle tilbake i boksen igjen. Savnet ble for stort. Planen var egentlig å kjøpe en SS daytona pluss en helgull gmt-c, men nå ble det heller helgull daytona og etter hvert en sub-c (pm meg om du har en hulken for salg ;)).

Når jeg først landet på gulldaytona har jeg gått flere runder med meg selv (og ChristianN) på om det skulle bli en modell med keramisk bezel eller ei. Prisforskjellen er skarve 30k for en BNIB. Tror jeg takler noen hairlines på bezelen, som sagt, men hundre prosent sikker er jeg ikke. Skulle jeg angre meg så gjør jeg noe med det.

Nå skal jeg bare kose meg med min nyervervede gullklump :)
 
SIKLE! Gratulerer så mye! :) Denne var rå!

merker jeg gleder meg til neste unboxing fra deg, for en uke siden YM, nå denne.. hva blir det neste? ( alle gode ting er tre så da må det bli rått ) - nå har du lagt lista :)
 
GRATTIS sjuli - igjen!
:D

Her raser det inn med godbiter, det må jeg si.
Du kjører rimelig fet facelift og extreme makeover på samlingen for tiden. Moro!
Flott å se nye klokker som man ellers ikke ser mye til.

Nyt alt - ser frem til bilder av herlighetene i nye settinger fremover! :cool:
 
Bada bing!! Dette var saker:) . Har sett på slike på chrono24 mang en gang og drømt meg bort....rett og slett nyydelig!
 
Wow!
Gratulerer med virkelig en godbit! Aldri sett en slik live,- enda!

På svart croc er den bortimot et perfekt smykke og tidsmåler /-viser!

Enjoy! :)
 
Takk for gratulasjoner, alle sammen :)


SIKLE! Gratulerer så mye! :) Denne var rå!

merker jeg gleder meg til neste unboxing fra deg, for en uke siden YM, nå denne.. hva blir det neste? ( alle gode ting er tre så da må det bli rått ) - nå har du lagt lista :)

GRATTIS sjuli - igjen!
:D

Her raser det inn med godbiter, det må jeg si.
Du kjører rimelig fet facelift og extreme makeover på samlingen for tiden. Moro!
Flott å se nye klokker som man ellers ikke ser mye til.

Nyt alt - ser frem til bilder av herlighetene i nye settinger fremover! :cool:

Takker :cool:
Jeg trengte et par "spesielle" klokker, og de er nå i boks. Det som måtte komme fremover blir til sammenlikning kjedelig, en sub ligger i kortene. Jeg planlegger en klokke til, men vet ikke hva det blir.

Har sett på slike på chrono24 mang en gang og drømt meg bort....rett og slett nyydelig!

Det har jeg også gjort.. og fant ut at det var på tide å gjøre noe med det :) Takk, forresten.

Wow!
Gratulerer med virkelig en godbit! Aldri sett en slik live,- enda!

På svart croc er den bortimot et perfekt smykke og tidsmåler /-viser!

Enjoy! :)

Takk, brio, du skal nok få mulighet til å tafse på den ved en anledning.
Og jeg er helt enig i din betrakning om svart chrono på klokken - det gjør den perfekt :D