Here we go!

Akkurat tilbake fra Telenor Arena, og tenkte jeg skulle sjekke om du var kommet i gang.
Dette er jo helt nydelig, sinnsykt bra valg.:p

Også 3 poeng til de blaa da.;)

Takk til alle for gratulasjoner :)

Det er gutten sin det!! :)

Takk :) Som den første jeg ble kjent med på forumet, så setter jeg ekstra stor pris på din "anerkjennelse" :D

Grattis jayeff!
Dette var virkelig innfrielse av akkumulerte forventninger - og mer enn det også!
Dine unboxingserier er jo i en klasse for seg, og når du topper disse med denne unike godsaken, så er det bare gi seg hen i hyllesten!

Dette er virkelig noe å møte våren med (og alle påfølgende årstider, selvsagt!)
:D

Takk for det, Moore! Det føles godt å få en slik hilsen fra en mann med en slik kunnskap og samling som du besitter ;)

Aaah, den ser utrolig bra ut på armen din jay!
Synd jeg ikke kunne treffe deg hos Lervik i dag.. :( Synet av den der minner meg nå på hvor lenge siden jeg har besøkt venner og kjente i Stavanger! :p

Det var akkurat som forventet, men den der innfrir til tusen :D:D

Gratulerer med tidenes mest ubrukelige beater (ment i aller beste forstand), den er helt rå!

Gratulerer jayeff og velkommen i klubben ;)

ca5d2391.jpg

Utrolig digg...

å se noen kjøre hobbyen/galskapen vår så langt som deg. OG takk, gir slike som meg litt mer albuerom også, nå er jo mitt neste planlagte kjøp degradert til en Seiko i 5-serien, noe som helt klart greier å lure høyre hjernehalvdel når kjøp skal gjennomføres (eller er det venstre, eller lille hjernen, det stedet som sier at man skal bruke pengene fornuftig i hvert fall, noen kaller det området kone også, men i de tilfellene er det uansett utenfor kroppens kontroll, og må da lures med langvarig smisking og Hermes - skjerf i stedet for unboxingtråd ala denne her).

Stiller meg i den lange rekken av gratulanter.

PS! Hva er neste grail ;)

Takk for gratulasjoner (og medlemsskapet i blåklokke-klubben, Auto) :)

Blåfargen er bare helt fortryllende :D

2011-04-09163711.jpg