Jeg bestilte den blå tekstilreima i Oslobutikken i april, men ikke hørt noe fra dem ennå. Får stikke innom neste uke og etterlyse den.Den reima.. bare i gråtone (og kanskje grå eller oransje søm til de andre modellene.
Legger du ut bilde når du får'n? Nysgjerrig på blåfargen i realistisk lys mot titankassaJeg bestilte den blå tekstilreima i Oslobutikken i april, men ikke hørt noe fra dem ennå. Får stikke innom neste uke og etterlyse den.
Den er stilig på titanlenke og. Jeg vet at Hermès i Oslo har en lenke inne nå..
Jeg teller 4, @skattesnyter, @Sylar, @PEBE og meg, eller kanskje 5 med @KentOve?Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??
Hehe, det er jo et ur med egenart som funker til både felt og fint! Også er det utrolig komfortabelt. Mitt skal få kjørt seg - det virker som et design som tåler bruksmerker svært godt i titanfinishen. På selve urkassen er polerte overflater nedbygd, og ikke eksponert - noe som virker som gjenomtenkt design. Lenka er en ripemagnet, dog.Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??
Og megJeg teller 4, @skattesnyter, @Sylar, @PEBE og meg, eller kanskje 5 med @KentOve?
Tror uansett at det er stor andel av totalen her til lands.
Det er en så deilig klokke! Gøy å se at det er såpass mange her, og i forskjellige variasjoner. Prøvd den mange ganger og vært mer enn litt sugen. Tipper den blir værende lenge i katalogen, og en kommende klassiker!Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??
Akkurat hentet den i butikken. Ganske mørk blå, tettvevd med glattere innside.Legger du ut bilde når du får'n? Nysgjerrig på blåfargen i realistisk lys mot titankassa
Jeg teller 4, @skattesnyter, @Sylar, @PEBE og meg, eller kanskje 5 med @KentOve?
Tror uansett at det er stor andel av totalen her til lands.
Nr. 6.Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??
Hentet denne hos Hermes i dag, og bestilte ny oransje gummireim.
Vis vedlegg 301518
Vis vedlegg 301519
Vis vedlegg 301520
Montert.Legger du ut bilde når du får'n? Nysgjerrig på blåfargen i realistisk lys mot titankassa
Takker Det ser lekkert ut. Oransje på sekundviser og mørkeblå reim bør passe bra sammen.