Hva tenker du om visere og skive på bubblebacken du viser på Instagram?
Aldri tenkt på, en som fulgte med på et dødsbo jeg kjøpte med klokker. Dessuten er jeg ikke kvalifisert til å si noe om disse.
Men hyggelig du stakk innom å kikket på min konto
Hva tenker du om visere og skive på bubblebacken du viser på Instagram?
Aldri tenkt på, en som fulgte med på et dødsbo jeg kjøpte med klokker. Dessuten er jeg ikke kvalifisert til å si noe om disse.
Men hyggelig du stakk innom å kikket på min konto
Det må vel være en smal sak å se om skive og visere ikke stemmer?
(Med mindre de har besøkt ovnen?)
8
Tydelig at du ikke har peiling, finn 2 feil på denne. Ikke? Velkommen i Hagenisse foreningen.,Har ikke bare batteri nei, denne er nok en av de mest sjeldne Heuer i dag. Kjøpt fra utenlandsk samler, har også samme i Quartz.Vis vedlegg 159733
Regner med du er formann i den foreningen, så du kan ta inn medlemmer ??..Tydelig at du ikke har peiling, finn 2 feil på denne. Ikke? Velkommen i Hagenisse foreningen.,
Nå er vel ikke Klokkeriet stedet for de mest oppegående personer, så ville ikke lagt for mye vekt på det.
Foreslår at vi legger om til en litt mer taktfull tone (det gjelder begge veier). Ellers er det kort vei til stenging av tråden og eventuelt ut døren for de som ikke ønsker å tilpasse seg.
Har du flere kjøper jeg alle til den prisenSolgte klokka for 7000kr. Var mye interesse, men mange lave bud.Vis vedlegg 159870
I sin prisklasse, har Heuer økt verdien mer i prosent enn Rolex de siste 2 årene. Men du har ikke så mye kunnskap annet enn å slenge med leppa, det kan alle gjøre..Heuer quartz er definisjonen på suksess!
Utrolig hvor mye et lokket bak med en inskripsjon har å si, bare se på Heuer Luftforsvaret. Samme klokke i Bundeswehr koster under halvparten.Batterimarkedet er kleint. Muligens bedre i utlandet?
Her forsøker en selger å «dra opp» prisen, men den gikk for 8.500,-
Vis vedlegg 159874