urk. Disse trådene får meg til å innse hvilken nerd jeg egentlig er
Vell. Hifi må en ha.
Høytalerene mine er Dali Mentor 6, med mentor senter, og dali ikon bakhøytalere. Surround forsterkeren er en Denon 2807, og jeg har en Primare effektforsterker for å gi høytalerene den kraften de fortjener. En denon DCD-1510AE cd spiller tar seg av den digitale lyden, og en modda Project RPM5 tar seg av vinylen. Bluerayspiller fra Sony, og plasma fra panasonic tar seg av film og bilde. Bassen tok tidligere en SVS og to XTZ subber seg av, men har solgt unna to subber og sitter igjen med en XTZ. Oppdateringspøkelse lurer der og, og surroundforsterkeren står for tur. Vurderer også å rippe alle cd'ene i losless og kjøpe en Sonos.
Jeg er glad jeg ikke har den lidenskapen også
Naim Nait i5 og 17 år gamle Epos ES11 høyttalere. Done. Cd-spillere har kommet og gått. Nå står det en eller annen Marantz der. For å være helt ærlig spiller jeg mest Spotify over Squeezeboxen min om dagen. Jepp, jeg antar at dette automatisk innebærer utestengelse fra det gode hifi-selskap ...
Hjemmekino interesserer meg like lite som hifi, en Panasonic plasma og lyd gjennom overnevnte stereo
Når det er sagt er jeg utrolig interessert i musikk og film Men mediene jeg nyter dette gjennom er ikke så viktig for meg.
De trenger litt hjelp for å komme helt ned i kjelleren ja, men bruker sub til all musikk jeg, så har ikke det problemet Selv om sub ikke låter helt kosher i Hifi miljøer. Mentorene er veldig følsomme for plassering da. Slet lenge med at de ble bare flytta liiitt for at ØKH skulle få vaska og støvsugd, og jeg måtte frem med målebånd og remedier hver gang. Løste det enkelt med litt tape som står under høytalerene, slik at jeg alltid får de tilbake i possisjon, uten å fremstå som ravende gal. Kona ser fortsatt rart på meg, etter den gang jeg plasserte sub'en i sweet spot og krabba rundt på gulvet for å finne godbass lyden. Takk og lov at det faktisk var i hjørnetKult med Dali! Da jeg skulle kjøpe høyttalere prøvde jeg disse, men for min del ble de litt spinkle i bassen. Spiller riktignok meget pent.
Har begynt rippingen av cd´er allerede og har fått samlingen av fattern på 600++ cd´er. Det tar litt for lang tid å gå igjennom alt, men men
Mentorene er veldig følsomme for plassering da. Slet lenge med at de ble bare flytta liiitt for at ØKH skulle få vaska og støvsugd, og jeg måtte frem med målebånd og remedier hver gang. Løste det enkelt med litt tape som står under høytalerene, slik at jeg alltid får de tilbake i possisjon, uten å fremstå som ravende gal. Kona ser fortsatt rart på meg, etter den gang jeg plasserte sub'en i sweet spot og krabba rundt på gulvet for å finne godbass lyden. Takk og lov at det faktisk var i hjørnet