Berre å handle. Meget nøgd!Når de støtter stereo skal jeg også ha et par. Håper naboene er mer fornøyd med de, enn hva de var med gold phantoms...
Nå støtter de stereo Men er det noen som vet når det skal komme veggfeste til Reactor? Ala Gecko.Når de støtter stereo skal jeg også ha et par. Håper naboene er mer fornøyd med de, enn hva de var med gold phantoms...
Og spiller insane ifht size. Frendeles veeldig nøgd.Nå støtter de stereo Men er det noen som vet når det skal komme veggfeste til Reactor? Ala Gecko.
Du får komme å høre Reactor900 når du har tid. Kan og skaffe oss ein lytt på Gold 20min frå sentrum...Eg har så lyst å like dei devialet høytalerene .. Men det er dinna vinylen då.
Jeg kan anbefale XEO-serien.@Preacher Jeg har tatt walkover fra hi-fi til logistikkbransjen, men er også i ferd med å starte opp en nettbutikk med direktedistribusjon av hi-fi, vi går online innen kort tid nå. KEF LSX har jeg fått høre på et par ganger, de er god i forhold til konseptet. Men jeg har også svært godt forhold til Dynaudio sine ting, direkte konkurrent til LSX er jo XEO-serien. Genelec har også noen spennende høyttalere i G-serien, riktig nok uten streaming innebygget (men det kan jo løses på uendelig mange måter i våre dager). Genelec er jo skikkelig rocka lyd i og med et veldig artig design (Harri Koskinen tegnet disse).
Var 100% klar for å kjøpe LSX. Veldig bra speaker ifht pris/design IMO.Lurer seriøst på å la forsterker og preamp gå på båten, til fordel for et par vegghengte og aktive høyttalere, og trenger hjelp til å verdsette dette. Prøvde å se på Finn, uten at noe tilsvarende var til salgs.
Det er en Rotel RB980BX effektforsterker, og en Rotel RC06 preamp.
Ellers, noen som har erfaring med disse KEF-høyttalerne? @trippelj du jobbet jo på Soundgarden, noen tips ift. disse?
Focal Stellia
Å bruke Focal Stellia er som å ha en ekte High-End høyttaler på øret. Den leverer et svært luftig og åpent lydbilde med fyldig slagkraftig bass takket være den lukkede konstruksjonen. Hodetelefonen graver frem helt fra kjelleren frekvensrespons 5 Hz til 40 kHz. lave impedansen 35 ohm gjør at kan...soundgarden.no
Hehe, samme her. Kjøpte Phantom Reactor 900 og degraderte XEO til TV-stua..Var 100% klar for å kjøpe LSX. Veldig bra speaker ifht pris/design IMO.
Endte dog som "alltid" opp med budsjettsmell oh gikk for Devialiet Phantom Reactor900. Har ikkje angra.
Har ikke erfaring med de KEF'ene, men synes jo du bør se på noe mer fleksibelt når du vurderer å bytte ut. Jeg har et fullt Bluesound system med 9 soner hjemme, så jeg vil foreslå en Powernode 2i. Da kan du velge høyttalere på veggen etter eget ønske, koble til TV (som du styrer med TV-remoten) og strømme musikk som du vil. Og utvide til resten av boligen. Med samme antall ledninger som KEF'ene. Og vil du ta steget opp kan du jo alltid se på NAD M10. Samme men tatt opp et hakk eller toLurer seriøst på å la forsterker og preamp gå på båten, til fordel for et par vegghengte og aktive høyttalere, og trenger hjelp til å verdsette dette.