Fornøyd? Jeg vurderer to gold, med vegg feste.
Jeg må vel si at jeg er fornøyd. I et ikke dedikert lydrom og som et kompromiss fungerer det utmerket. Det skal nevnes at det å finne "sweet spot" krever litt justering. Vi har de stående "løst" i rommet. Dette er ikke optimalt og blir nok ganske dyre lydbokser. Det finnes vesentligere billigere løsninger for dette. Det store plusset er at dersom du ønsker god lyd er det lett og sette de opp til noe litt mere hifi enn mye annet på markedet. Hvordan de er på veggfeste skal jeg ikke uttale meg om. Til prisen er det mange oppsett som sikkert kan gi mye lyd for pengene, men enkelheten og helheten er unik på dette produktet. Noen fysiske begrensninger er det pga. størrelse osv, men det er imponerende hva man har klart å få ut av noe så lite. Liker du designet vil jeg helt klart anbefale disse.
Angående design så er vi nok uenig. Jeg synes de er stygge som nøkken
(Men det er også poenget, hadde alle kjøpt det samme hadde det vært en kjedelig verden )
Hehe, det er vanskelig å argumentere imot at dette er noe du enten liker eller skyr som pesten. Designet i seg selv er nå så. Jeg må vel innrømme at jeg tenkte mitt jeg også første gang jeg så de. Begynner man å titte litt nærmere på hva som er på innsiden, er det vanskelig og ikke imponeres over noens evne til å tenke nytt. Støtter deg på argumentet om at det er godt man er ulike