Hittegods auksjoner

G

Guest571

Guest
Er det noen som har funnet noen skjulte skatter på slike auksjoner?

Ser det avholdes en ganske stor en i Ås på torsdag, noen som har tenkt til å ta turen?

Som det står i artikkelen er det lenge siden det sist var auksjon, så det denne vil være ekstra stor. Skulle gjerne tatt turen selv, men skolen står i veien for det meste som er gøy om dagen.

Har kjøpt noen klokkeposer.. Fikk en eldre Cartier Santos en gang, den solgte jeg til Briljantwatches.

Er på den i sanvika to ganger i året. Mye flotte ting, men sjelden noen fine klokker.
Sist var det en spell ny Rado (en liten firkanta keramisk sak) med prislappen på.
Veiledene pris var velm 16900,- den gikk for 5400,- Noe som jeg faktisk syntes
var litt i meste laget. Som adio nevner går det mest i klokkeposer og disse inneholder
som regel skrot, fett og finne en ekte Cartier da! Det som irriterer meg er at
namnsmann (som er en kvinne) står og roper ut en haug med pirat-varer med
replikken "kanskje den er ekte?". Dette er varer sdom skulle vært destruert, fremfor
og slippes ut på markedet igjen IMO

Hmm siden jeg er i pappaperm og har en kompis i Ås som også er i pappaperm så tror jeg at jeg skal prøve å fikse lunsj og auksjon på torsdag.

Hah! Pappapermlunch på hittegodsauksjon! Det er noe annet enn den trøtte caféen på hjørnet mammaene tar lunch på! :mrgreen:

Da har jeg i dag vært i Ås. For alle som vurdere å konsentrere klokkesamlingen sin rundt ett merke så er dette gull. Forutsatt at det merket er Inex vel å merke.

Ellers så var det en Rolex Submariner modell der som jeg ikke helt kjente. Men den var litt sliten, perlen var borte og mye av sortmalingen på kassen og lenken var slitt bort. Dessuten så hadde jeg jo bare med meg 5000 i cash.

Lå også en seamaster professional james bond edition med hvit skive der. Ikke vet jeg så mye om denne, men siden politimannen som stod der var påpasselig med å påpeke for alle som kom bort til bordet at de ikke tok ansvar for ekteheten av klokkene så fant jeg ut at det ikke var noe å henge der etter. Dro før auksjonen begynte.

Da har jeg i dag vært i Ås. For alle som vurdere å konsentrere klokkesamlingen sin rundt ett merke så er dette gull. Forutsatt at det merket er Inex vel å merke.

Ellers så var det en Rolex Submariner modell der som jeg ikke helt kjente. Men den var litt sliten, perlen var borte og mye av sortmalingen på kassen og lenken var slitt bort. Dessuten så hadde jeg jo bare med meg 5000 i cash.

Lå også en seamaster professional james bond edition med hvit skive der. Ikke vet jeg så mye om denne, men siden politimannen som stod der var påpasselig med å påpeke for alle som kom bort til bordet at de ikke tok ansvar for ekteheten av klokkene så fant jeg ut at det ikke var noe å henge der etter. Dro før auksjonen begynte.

Takk for "reiseskildring". Du fikk deg nå hvertfall en fin tur til Ås :)