Hjelp! Breitling Seawolf Chrono Titan, Superquartz OK??

Såvidt jeg vet er Avenger Seawolf Chrono m/ quartzverk i stål.
Tilsvarende modell m/ quartzverk i titan heter Chrono Avenger M1.
Chrono Avenger er i stål med automatikk-verk. Andre Seawolf modeller (stål eller titan) er ikke chronograph-verk.

For utfyllende info om Breitling:
http://www.breitlingsource.com/

TAKK UJU!!!:D

Der lærte jeg mye! Ser ut til at dere har rett. Dato kl. 3 er atomatisk urverk mens Superquartzen har dato kl halv 5 på både M1 og Seawolf Chrono. Så da er det oppklarert. Pussig da at selger påstår det er en Seawolf Chrono....:-?

Kaster meg på diskusjonen, ettersom jeg har både dykkerklokke med superquartz og noen med automatikk føler jeg at jeg har litt å bidra med.

Min quartz er en Sinn UX med superquartz. fantastisk klokke som alltid går nøyaktig. Viser tiden og ser bra ut, i tillegg er den mer solid og vanntett enn det meste annet her på sonen. En arbeidshest som jeg ville ha tatt med i krigen om nødvendig.

Det er bare det at det føles riktigere med automatikk. Vanskelig å beskrive, men når jeg har på meg en av de mekaniske har jeg følelsen av å ha et kunstverk på hånden mens den andre kun viser tiden.

Vet ikke om du ble noe klokere ?

Jeg hadde først planer om og anbefale deg og spare litt mere penger og kjøpe en
Rolex Submariner...... Neida, her er det som flere sier. Har du lyst på klokka så kjøp den.
Batteri eller ei, kjør på:cool:

Det er bare det at det føles riktigere med automatikk. Vanskelig å beskrive, men når jeg har på meg en av de mekaniske har jeg følelsen av å ha et kunstverk på hånden mens den andre kun viser tiden.

Vet ikke om du ble noe klokere ?

+1 Ja hva er det med tikkende klokker:) Men for all del du som skal ha uret:p