Hjelp, har fått reim avhengighet. noen flere?

Medlem
23. aug. 2010
Sted
Sandnes
Har kjøpt en reim i uken noen gang 2 i uken til mine Panerai 111/312.
Surfer nettet for å finne interessante reimer.. Dette har blitt et avhengighetsproblem.

Noen som sliter med det samme?
Samboeren rister på hodet hver gang det kommer en brun polstret konvolutt..

Hvordan blir en kvitt dette?

Forresten, noen som har en pen ammostrap 24/24 til salgs, helst fra ww2 i sort , distressed.. men brunt går fint det og..

Har kjøpt en reim i uken noen gang 2 i uken til mine Panerai 111/312.
Surfer nettet for å finne interessante reimer.. Dette har blitt et avhengighetsproblem.

Noen som sliter med det samme?
Samboeren rister på hodet hver gang det kommer en brun polstret konvolutt..

Hvordan blir en kvitt dette?

Forresten, noen som har en pen ammostrap 24/24 til salgs, helst fra ww2 i sort , distressed.. men brunt går fint det og..

Hørt at det hjelper å bytta Paneraien i en Rolex.. De kan vist kun brukes på lenke og nato! ;)

gi samboer fullmakt og la henne disponere alle dine konti ;) (NB-fare for at pengene blir liggende igjen i diverse klesbutikker i stedet)

Det var en skikkelig dårlig idé! Remmer er en ting, men hvor skal man få penger til klokker fra da?

Jeg også hadde en periode med hyppige reminnkjøp, men da jeg så hvordan en av remmene av bedre kvalitet bare ble penere og penere i takt med "slitasjen" gikk det over helt av seg selv...

gi samboer fullmakt og la henne disponere alle dine konti ;) (NB-fare for at pengene blir liggende igjen i diverse klesbutikker i stedet)

Hei . Du er ikke alene. Vi har startet ARKHU (Anonyme Reim Kjøpere Hver Uke), møtes første tirsdagen i mnd for å komme oss ut av kjøret.

Hjertelig velkommen ;)

en glede, ikke et problem!

De fleste Paniristi er Remoholikere, det er ikke et problem men heller en av de mange gledene som følger med en Panerai. Lykke til med neste kjøp, ser frem til at du deler det med oss!

Mye bra der! Puh, var litt stressa i dag.. lurte på om forsyningene ville komme.
Men postmannen svikter aldri ;)

P1020576.jpg

En lille Dievas G10 - 3 rings sort nato til Fliger'n. Siden dosen var liten får jeg bestille
en brun for å holde strømmen gående her nå.

Mye bra der! Puh, var litt stressa i dag.. lurte på om forsyningene ville komme.
Men postmannen svikter aldri ;)

P1020576.jpg

En lille Dievas G10 - 3 rings sort nato til Fliger'n

:D ha ha , gleder meg alltid som et lite barn til den neste hvite eller brune polstrete konvolutten med stempel "ikke tollpliktig" på..
Som sagt så har samboeren lurt på om det står helt godt til med meg men da nevner jeg bare hennes samling med selskapssko som står pent på rad i soverommet.. blir tyst da :)

Å gi henne tilgang til kontonumrene er ikke lurt nei..

Nå lurer vi bare på hva som var i konvolutten, hva med noen bilder :)

jeg venter 2 konvolutter til uken :))

nice Mr.Panerai! Foretrekker du Dievas sine natoer fremfor Singularstraps? har sett dievasene på gnomonwatches men tenkt at det blir for mye styr å bestille fra USA, så jeg har foretrukket singular i Sverige. Men Dievas har mange lekre :) Gratulerer

Re Mr panerai

Flott reim! Gratulerer.

Reimer på vei:

Denne som er distressed i mørkebrunt fra antique_leatherstraps2008

376377589_tp.jpg

Og denne som er i sort "suede buffalo" fra BOB straps

!B)WbKKQ!mk~$(KGrHqF,!icEv1+z)ktmBMNHN95qnQ~~_12.JPG

:)

.
.
.

Oi-oi dette var billig!! OLD SWISS ARMY LEATHER over 70 years old 100 % HANDMADE til 65USD - nesten for godt til å være sant.. ;)

Så bra lær samt håndsydd på tvers rett ved sping- barene er fett . Spike i USD akkurat nå rett til værs så der traff du nok godt.

re Mr Panerai

takk takk, trur det var et godt kjøpt, reimen jeg kjøpte kostet 55usd + 6usd i frakt.

Gleder meg som et barn, 3 små konvolutter på vei.. fraTyskland, Schweiz og Thailand :)

nice Mr.Panerai! Foretrekker du Dievas sine natoer fremfor Singularstraps? har sett dievasene på gnomonwatches men tenkt at det blir for mye styr å bestille fra USA, så jeg har foretrukket singular i Sverige. Men Dievas har mange lekre :) Gratulerer

Heisann Ole, foretrekker PayPal ved utsjekk. Singular har en annen betalingsmåte, gadd ikke reg på ny betalingsrutine via singular samt dyrere kr 135.- Med gunstige USD - priser til kr 109 pr Dievas ferdig levert rett i kassa på 6-7 dager. . Ble jo en bestilling til nå da - jevn strøm er best ;)

ja heheh, det hander om å fordele spenningen utover uken :p ja mhht dollarkursen er det jo meget gunstig :)