Hjelp, har fått reim avhengighet. noen flere?

Nei desverre har bare en pam. Dobbel- dose i dag ;) USD stupdykker og er ned 1.60%

P1020613.jpg

:D:D ja, det var spennende. Det er ikke verdien men pakker MÅ være på vei, alle på "asylet" kjenner følelsen. Svetter lett hvis ikke postmannen runder opp til kassene.
Dagens lille leverimg: 1stk springbar-tool, 2 x 24mm screws + en 1stk Dievas G10 Brown 24mm til Paneraien:

Skjermbilde2-4.png
Skjermbilde-13.png

Kona lurte på hva jeg dreiv med opp i den boksen (klokkeskrinet) hele tiden, reimer og skruer...

På tide at dere selger noe av det dere får inn til meg, for en billig penge naturligvis :)

Noen som har et godt tips til hvor jeg kan kjøpe verktøy for å ta lenken av min 116710 GMT, gjerne om det finnes en nettbutikk som også selger nato. Kanskje en grønn nato hadde gått til 24-timersviseren.

Noen som har et godt tips til hvor jeg kan kjøpe verktøy for å ta lenken av min 116710 GMT, gjerne om det finnes en nettbutikk som også selger nato. Kanskje en grønn nato hadde gått til 24-timersviseren.

Kjøp deg en Bergeon, den funker veldig bra. Jeg har den med "fine" ende, og bruker den til alle klokkene mine (bortsett fra der jeg må skru). Du får den f.eks hos RLT.