Hjelp! Hva skal jeg velge?

Medlem
1. nov. 2008
Sted
Nordvest
Hei tidssonen

Jeg har havnet i et skikkelig dilemma og har behov for all den hjelp det er mulig å få.
Pengene er klare og jeg skal bestille Rolex nummer 2 til samlingen, problemet er bare at jeg klarer ikke å bestemme meg hvilken modell jeg vil ha. De det står i mellom er stål GMT II-C, SUB-C eller 14060M.
Det heller mest mot Sub C men liker også de andre veldig godt, æsj dette var fælt:).
Jeg har 16613 med blå skive fra før så for variasjonens skyld er kanskje GMT det beste valget men er litt "skeptisk" til de polerte midtleddene, de kan jo børstes ned da men liker ikke tanken på å tukle med godsakene.
Går jeg for 14060 har jeg til overs til en klokke til så det er også en mulighet.

Så her trenger jeg råd folkens, å kjøpe 2 eller alle tre er dessverre ikke et alternativ:)

På forhånd takk

Jeg hadde absolutt valgt Sub-C. Og du sier selv at du heller mot Sub-C, hva er det da å lure på?;) kjøp den du har mest lyst på, hvis ikke vil du bare bli gående å fremdeles ha lyst på den:)

14060M. Resten av budsjettet bruker du på en tur til Bahamas så du får prøvd den i klart saltvann...

Kan jo ikke velge for deg, men skulle JEG valgt ville valget vært enkelt.
Ettersom maxi-kasse ikke ser ut i måneskinn og man skjelden har behov for dato;

14060M

Skal du bare ha én; GMT-C

Skal du ha flere; kjør på! ;)

Men, viktigst av alt er det at du kjøper den du virkelig har mest lyst på. Ikke la oss andre fortelle deg hvilke klokker du skal kjøpe. Det er du som skal bære dem på armen.

Tusen takk for alle som har respondert til tråden.

Avgjørelsen er tatt og bestilling gjort, resultat vil bli avslørt om ikke
så alt for lenge:).

Mvh

Roger/opsoff

Hjelp!Hva skal jeg velge? Nå med unboxing.

Etter litt venting er endelig dagen kommet for å avsløre resultatet:D

004.jpg

Godt verktøy er som kjent viktig.

005.jpg

Hva er dette mon tro?

SAM_0643.jpg

Ingen bombe at boksen ser slik ut, men hva er inni?

SAM_0647.jpg

En flott grønn boks

SAM_0648.jpg

Hmm, det nærmer seg...

SAM_0651.jpg

Se der ja, jammen ble det ikke en GMT!

SAM_0660.jpg

Det obligatoriske wristshot

SAM_0673.jpg

16613 har vært ensom for lenge:D

Hva er det som mangler da? En chronograph kanskje...

Sweet! Gratulerer! Har selv noe nytt på gang, og venter spent...dog ikke i samme klasse som den der! Gratulerer igjen! :)