Hjelp meg å finne chronographen jeg leter etter?

Hva med en gammel Seiko?

Noe ala 6138-8020?

10725160_722314097838497_1603958724_a.jpg
10747851_733574493358974_644253112_a.jpg
 
Beklager at jeg drar opp en så gammel tråd, men føler nesten jeg må oppdatere, so here goes:

Det ble ingen chronograph på meg den gangen for drøye to år siden. Jeg vurderte mange klokker, og mottok desto flere tips, men handelen uteble. Allikevel var det ett av forslagene jeg ikke klarte å gi slipp på. Et eller annet jeg ikke klarte å sette fingeren på, men som lå og murret i bakhodet i mer enn to år før jeg bestemte meg for at jeg måtte prøve den- og for et par uker siden tok den veien over Atlanteren og hjem til meg. Tipper kanskje mannen (tipper også at du er mann? :p) som kom med forslaget vil se denne også; @Holtemann

Christopher Ward C700 Grande Rapide:






Jeg klarer fortsatt ikke å sette fingeren på hva det er med denne klokken som gjør at jeg liker den så godt. Bezelen skriker etter riper, lesbarheten er helt på trynet, lumen er nesten totalt fraværende, carbonskiver er harry og vanligvis hater jeg subdials 6-9-12. Den gjør alt for mye ut av seg på bilder, men i virkeligheten er den akkurat passe. Bildene yter den definitivt ikke rettferdighet.

Jeg digger'n!
 
Redigert:
Veldig morsomt. Liker den veldig godt, og utrolig artig at du havnet på akkurat denne.

Jeg liker både Day/date og plassering av diverse subdials, samt hele uttrykket.
 
Veldig morsomt. Liker den veldig godt, og utrolig artig at du havnet på akkurat denne.

Jeg liker både Day/date og plassering av diverse subdials, samt hele uttrykket.
Liker utrykket jeg og! Heftig skive og subdialsene skaper en fantastisk dybde. Skjønner plasseringen av subdialsene ift dag/dato. Jeg liker det vanligvis ikke, men her skaper det en flott balanse. Superfornøyd :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Holtemann