Kanskje på tide å forsøke seg på en post her.
Jeg er litt på leit etter en klokke,men jeg er vel litt sær så jeg sliter med å finne det jeg vil ha.
Jeg vil ha en litt klassisk dresstype klokke,med dag og dato.
Helst ikke gull tror jeg,men er klokka riktig så kan det vel fungere det også.
Da vil vel mange kanskje si Rolex,men jeg er ikke fan av Rolex.
Eneste jeg kan like er en gmtII,eller hva den nå heter.
Nuvel,tilbake til det jeg vil ha,ett dresstype ur.
Det skal ikke være lagd av ett firma som er eid av luksus konsernene,altså Richemont,Lvhm,Swatch etc.
Og det skal ha inhouse urverk.Hvertfall helst.
Jeg vil ikke ha kronograf,da det blir litt vel rotete.Hvertfall på denne klokka her.
Og da begynner det å bli vanskelig.
Så da håper jeg det er noen her som kan komme med noen forslag.
Drømmen hadde jo vært Daniels,eller Smith,men da er vi godt utenfor mitt prisnivå.Og siden jeg nevner prisnivå,la oss for enkelhets skyld si maks 100k.
Breitling sin Transocean day date er jo ikke helt ueffen,men jeg har ikke fått håndtittet på den.
Og det er vel Eta?
(Hverken Daniels eller Smith har lagd day date såvidt jeg vet,men de lagde/lager klokker jeg finner fine)
Jeg er litt på leit etter en klokke,men jeg er vel litt sær så jeg sliter med å finne det jeg vil ha.
Jeg vil ha en litt klassisk dresstype klokke,med dag og dato.
Helst ikke gull tror jeg,men er klokka riktig så kan det vel fungere det også.
Da vil vel mange kanskje si Rolex,men jeg er ikke fan av Rolex.
Eneste jeg kan like er en gmtII,eller hva den nå heter.
Nuvel,tilbake til det jeg vil ha,ett dresstype ur.
Det skal ikke være lagd av ett firma som er eid av luksus konsernene,altså Richemont,Lvhm,Swatch etc.
Og det skal ha inhouse urverk.Hvertfall helst.
Jeg vil ikke ha kronograf,da det blir litt vel rotete.Hvertfall på denne klokka her.
Og da begynner det å bli vanskelig.
Så da håper jeg det er noen her som kan komme med noen forslag.
Drømmen hadde jo vært Daniels,eller Smith,men da er vi godt utenfor mitt prisnivå.Og siden jeg nevner prisnivå,la oss for enkelhets skyld si maks 100k.
Breitling sin Transocean day date er jo ikke helt ueffen,men jeg har ikke fått håndtittet på den.
Og det er vel Eta?
(Hverken Daniels eller Smith har lagd day date såvidt jeg vet,men de lagde/lager klokker jeg finner fine)
Redigert: