Jeg vurderer å kjøpe en watch winder til kjæresten min til jul, men jeg har ikke så god peiling på dette så lurer på om dere kan komme med noen tips? Googlet watch winder og får opp uendelig med sider og bilder og informasjon. Den er vel egentlig bare laget for å holde klokken i gang? Og selvfølgelig se fin ut da.. Eller er det noe annet jeg må tenke på? Tenkte egentlig å kjøpe en klokkeboks, men syns de vriderne ser mye stiligere ut! Er det trygt kjøpe på ebay? Hva med mulighet for bytte hvis han ikke liker det jeg kjøper? Har dere erfaring med noen nettbutikker (norske og utenlandske?) VELDIG takknemlig for all hjelp!
BTW: Han har i hvert fall en Breitling og en Rado - de er jo veldig forskjellig i formen - må man da kjøpe en Breitling og en Rado watch winder, eller skal de passe til alle størrelser? Og fins det Breitling watch winder? Har søkt etter det men ikke funnet noen.
BTW: Han har i hvert fall en Breitling og en Rado - de er jo veldig forskjellig i formen - må man da kjøpe en Breitling og en Rado watch winder, eller skal de passe til alle størrelser? Og fins det Breitling watch winder? Har søkt etter det men ikke funnet noen.