Som noen av dere sikkert har forstått er mitt samlerfelt vintage chronometer armbåndsur. Nå er jeg imidlertid på utkikk etter ett nytt/moderne ur som skal gå inn i samlingen.
Uret skal være chronometer sertifisert og ha et moderne utrykk. Momenter som jeg vedlegger:
- Nytt eller nyere ur (år 2000+)
- Chronometer Sertifisert (COSC)
- Swiss made
- Historisk tilhørighet (urverk, merke, design. etc).
Uret skal ikke være en ren videreføring av et vintage ur som eksempelvis Rolex Submariner og Mido Commander. Der skal samlingen ha det originale vintage uret. Historisk tilhørighet når det gjelder urverk kan være ETA verk, Rolex verk osv.
Design skal ha et moderne utrykk, gjerne med vintage inspirasjon. Kjente designer er også interessant. Jeg er imidlertid åpen for alle typer forslag.
Håper på mange konstruktive forslag da jeg er litt tom for ideer
ja.. og så skal den være mekanisk selvsagt ....
Uret skal være chronometer sertifisert og ha et moderne utrykk. Momenter som jeg vedlegger:
- Nytt eller nyere ur (år 2000+)
- Chronometer Sertifisert (COSC)
- Swiss made
- Historisk tilhørighet (urverk, merke, design. etc).
Uret skal ikke være en ren videreføring av et vintage ur som eksempelvis Rolex Submariner og Mido Commander. Der skal samlingen ha det originale vintage uret. Historisk tilhørighet når det gjelder urverk kan være ETA verk, Rolex verk osv.
Design skal ha et moderne utrykk, gjerne med vintage inspirasjon. Kjente designer er også interessant. Jeg er imidlertid åpen for alle typer forslag.
Håper på mange konstruktive forslag da jeg er litt tom for ideer
ja.. og så skal den være mekanisk selvsagt ....