Hjelp til kjøp av klokke.

Har tenkt å kjøpe det fra Urmaker Bjerke. Har sjekket urverket.no "Lady Datejust White Dial 179173/16" liker jeg veldig godt. Er det en bra klokke?

Kvaliteten er det nok ingenting å si på. Foreslår at du drar innom bjerke og prøver klokker, men kan være en idè å sende en mail til urmaker Lervik i haugesund før du kjøper. :)
 
Kvaliteten er det nok ingenting å si på. Foreslår at du drar innom bjerke og prøver klokker, men kan være en idè å sende en mail til urmaker Lervik i haugesund før du kjøper. :)

Skal gjøre det :) Bor i Oslo, Haugesund er langt unna :)
 
Redigert:
Takk for svar, Hermansen.
Når det gjelder urskiven vil jeg enten gå for sølv eller hvit, tror de med diamater koster over 60? Bezelringen på den jeg har lyst på er 18 karat gult gull. Er Urmaker Bjerke det beste stedet for kjøp av Rolex klokker?

Det vil alltid være delte meninger om hvorvidt en forhandler er god eller dårlig. Ta turen innom Bjerke og gjør deg opp din egen mening :)
 
Urmaker Bjerke ved Grand Hotel og i Prinsens Gate er de eneste forhandlere av Rolex i Oslo
 
Du må ha en slik

800_sports-illustrated-rolex-daytona-brooklyn-taylor-sports-illustrated-100616929.jpg



...altså en Rolex Daytona
 
De er altfor store, HCWL. Blir ikke helt min stil, men takk tipset :)

36mm Datejust er nok et av de bedre alternativene, en modell som finnes på utallige kvinnehender.
Må innrømme at jeg er svak for damer med Rolex Explorer 36mm, den klokken er grisefin:D
 
36mm Datejust er nok et av de bedre alternativene, en modell som finnes på utallige kvinnehender.
Må innrømme at jeg er svak for damer med Rolex Explorer 36mm, den klokken er grisefin:D

Tror jeg går for 26 mm, tror det vil passe meg mye bedre enn 36 mm. Jeg vet at de fleste velger 31 mm i dag, valget mitt er mellom 26 mm og 31mm. Men det blir en datejust! :)
 
Vurderer 26 mm med diamatskive :)
Min mening er at 26 mm er alt for lite, jeg ville definitivt gått for en med litt mer størrelse. 26 mm er jo så lite at det nesten blir vanskelig å se hva som står på skiven.
 
40 mm blir for maskulint for meg :) Tror en midsize hadde passet meg bedre.
Har du vært hos Bjerke og prøvd noen Rolexmodeller? Jeg ville holdt alle muligheter åpen. Jeg er fremdeles for at du kjører på med en Daytona. Lite som er så flott som en daytona på et kvinnehåndledd;)