Hjelp til kjøp av ny Rolex klokke.

Medlem
3. mars 2013
Innlegg
61
Hei :)

Sist jeg skulle kjøpe meg en klokke fikk jeg utrolig mange gode råd og svar fra dere på forumet. Jeg har nå tenkt å spare til en ny Rolex klokke. Det jeg ser for meg er en Rolex i helgull og større en den jeg har nå (større enn 31 mm), jeg vil ikke kjøpe brukt. Hva vil dere anbefale? Jeg har tenkt litt på Daytona. Kan dere gi meg sånn ca pris?

På forhånd takk til alle dere som svarer :)
 
Om du vil ha sånn ca pris på nytt ur anbefaler jeg å sjekke ut urverket sine nettsteder, prisen du får oppgitt der er ca det samme du vil få inkludert rabatt i en urmaker foretning(Gjelder såklart ikke for alle modeller, men gir deg en pekepin.) Husk at du somregel oppnår samme pris med litt forhandling hos urmakeren, ja kanskje billigere også! Også støtter du de Norske urmakerene i tillegg :)
 
Om du vil ha sånn ca pris på nytt ur anbefaler jeg å sjekke ut urverket sine nettsteder, prisen du får oppgitt der er ca det samme du vil få inkludert rabatt i en urmaker foretning(Gjelder såklart ikke for alle modeller, men gir deg en pekepin.) Husk at du somregel oppnår samme pris med litt forhandling hos urmakeren, ja kanskje billigere også! Også støtter du de Norske urmakerene i tillegg :)

Hei,
tusen takk for svar!

Jeg lurte på hva dere vil anbefale? Hvilken model bør jeg gå for?
 
Hei,
tusen takk for svar!

Jeg lurte på hva dere vil anbefale? Hvilken model bør jeg gå for?

Chocotona!!!!! :)

Rolex-Cosmograph-Daytona.jpg
 
Day-date 2 helgull....uten tvil.

En DD2 på en kvinne må da bli voldsomt svært? Disse bærer større enn en Submariner imho. Nei, gå for den i 36mm. :)

Eller Daytona.

PS: husk bilder ;)

PS II: ny rolex i helgull= minimum 220k....kjøper du brukt sparer du nesten 100k....
 
Jeg leste ikke godt nok. Fikk ikke med meg at det var til en dame. Da er det selvfølgelig Daytona som gjelder.
 
En DD2 på en kvinne må da bli voldsomt svært? Disse bærer større enn en Submariner imho. Nei, gå for den i 36mm. :)

Eller Daytona.

PS: husk bilder ;)

PS II: ny rolex i helgull= minimum 220k....kjøper du brukt sparer du nesten 100k....

Tusen takk for svar :)

Maks prisen min blir nok 120-150, men jeg har ikke lyst til å kjøpe brukt. Da blir det umulig da :(