Electric blue er nok den SMP 300m jeg liker aller best. Som @MrMstone anslår er disse priset ganske greit, og godt innenfor ditt budsjett. De dukker dessverre ikke opp så ofte for salg har jeg inntrykk av. Fant et fint bilde av den sammen med en Aqua Terra med blå skive.
Sorry, jeg er offisielt solgt... Den nye Aqua Terra med blå urskive... Jeg er målløs. Så clean, enkel, pen... Det er alt jeg vil ha!
Wow, jeg kunne drept for den Aqua Terraen der. Er det den 38.5 MM'en? Hva er ref. ?Electric blue er nok den SMP 300m jeg liker aller best. Som @MrMstone anslår er disse priset ganske greit, og godt innenfor ditt budsjett. De dukker dessverre ikke opp så ofte for salg har jeg inntrykk av. Fant et fint bilde av den sammen med en Aqua Terra med blå skive.
Wow, jeg kunne drept for den Aqua Terraen der. Er det den 38.5 MM'en? Hva er ref. ?
Jeg er relativt ny i gamet, hadde du giddet å forklare meg litt forskjellen på disse urene? Pris, verk, år, bruk, tilgjengelig, hva du vil, trenger å lære hvor forskjellen ligger på disse klokkeneDette er førstegen Aqua Terra, 39,2mm refnr: 2803.80. Denne har 2500 verket.
Her på skinnrem:
http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/aqua-terra-chronometer/28038037
Jeg er relativt ny i gamet, hadde du giddet å forklare meg litt forskjellen på disse urene? Pris, verk, år, bruk, tilgjengelig, hva du vil, trenger å lære hvor forskjellen ligger på disse klokkene