Hjelp til rep av Omega Seamaster Automatic 60-talls

Medlem
22. okt. 2014
Sted
Oslo
Hei,

Min første tråd her på forumet, så kan ikke garantere at den er optimal. Gjør allikevel et forsøk!

Jeg har en Omega Seamaster Automatic fra 60-tallet som ble skadet under en forsendelse. Den fungerte helt fint, men nå går den ikke! Det høres ut som det er noe som er løst i urverket. Noen tips om en billig måte å fikse dette på?

Kan legge til at jeg kan levere den i Kristiansand, Oslo/Asker/Bærum eller Trodheim, så helst et av disse stedene.

Redigert:
Hei,

Min første tråd her på forumet, så kan ikke garantere at den er optimal. Gjør allikevel et forsøk!

Jeg har en Omega Seamaster Automatic fra 60-tallet som ble skadet under en forsendelse. Den fungerte helt fint, men nå går den ikke! Det høres ut som det er noe som er løst i urverket. Noen tips om en billig måte å fikse dette på?

Kan legge til at jeg kan levere den i Kristiansand, Oslo/Asker/Bærum eller Trodheim, så helst et av disse stedene.

Ettersom ingen har svart antar jeg at innlegget er mangelfullt. Jeg leter altså etter et sted å levere min Omega Seamaster for å forhåpentligvis reparere skaden som har skjedd. Virker som om det er noe som har gått ut av posisjon ved en forsendelse. Legger til informasjon om urverket hvis det kan hjelpe:

Movement
Type: Automatic (mechanical)
Caliber number: 552
24 jewels
Created in 1958
with central sweep-second hand

Gjerne svar hvis det er noe mer jeg burde skrive for å få noen tips. Takk på forhånd!