Hjelp til valg av førsteklokke

Medlem
6. jan. 2015
Innlegg
10
Hei!

Jeg har sett meg ut en klokke på creationwatches, denne her. Slik jeg har forstått har creationwatches mulighet til å sende med vanlig post slik at jeg får "fastpris" på forenklet fortolling og samtidig sette ned pris på pakken så jeg kanskje slipper fortolling og lignende i det hele tatt.

Vil det være et godt kjøp? Tar veldig gjerne imot forslag til andre klokker.

Jeg er glad i det "cleane" utseende som den jeg linket til har. Den skal være automatisk og helst ikke koste mer enn 3000kr.

Takk for forhånd :)
 
Jeg tafset faktisk litt på en slik en i Spania i forrige uke, og da sammen med en Tissot Visodate, som jo er en favoritt her på bruket. Syntes sistnevnte ga et betydelig bedre kvalitetsinntrykk, og de dukker også opp på på K&S med jevne mellomrom, dog muligens litt over budsjettet på 3.000. Når det er sagt, så ligger det en pen Tissot Coutorier ute nå også, som er spot on på budsjett og antagligvis en bra deal. http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/tissot-coutorier-27606/

Lykke til!
 
Hva liker du av utseende og funksjoner?

Men til den prisen ville jeg gått for Seiko 5 eller Seiko skx007. Gode klokker

Ligger vel en SKX007 til salgs her nå med superjubilee som ser rimelig bra ut!

EDIT: Så at du hadde postet link til en klassisk Tissot nå..
 
Jeg tafset faktisk litt på en slik en i Spania i forrige uke, og da sammen med en Tissot Visodate, som jo er en favoritt her på bruket. Syntes sistnevnte ga et betydelig bedre kvalitetsinntrykk, og de dukker også opp på på K&S med jevne mellomrom, dog muligens litt over budsjettet på 3.000. Når det er sagt, så ligger det en pen Tissot Coutorier ute nå også, som er spot on på budsjett og antagligvis en bra deal. http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/tissot-coutorier-27606/

Lykke til!

Takk for svar :) Fin klokke du linket til på K&S, men litt usikker på om jeg er så glad i at den er svart. Tar den med i vurderingen!

Om jeg strekker budsjettet til 4k, vil det åpne for flere alternativer?
 
Redigert:
Jeg endte med å bestille meg en Tissot Visodate (T019.430.16.031.01). Regner med å motta i løpet av neste uke, gleder meg! :)