Hjelp til valg av sveitser

Vennligst stem :-)

• Rado Diamaster Sølvfarget/Lær Ø41 mm R14074106

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    56
Vulcain er et fint ur. Ingen tvil om det. Veldig klassisk, kanskje litt for mye klassisk :) men det er sikkert det som er meningen. Leste litt om historien og det med US presidentenes valg... Uten tvil fascinerende. Men kan noen forklare litt bedre hvorfor er denne Vulcainen er SÅ mye bedre enn de andre alternativene?
Begynner å få sansen for Vulcain :)

Og neste spørsmål: det er vel faktisk det vanskeligste uret å anskaffe - noen tips? Helst i EU.

Beklager, trådstarter, men når du ikke tar deg bryet med å legge inn bilde av de aktuelle meodellene en gang, tar jeg meg heller ikke bryet med å stemme. :)

Beklager, trådstarter, men når du ikke tar deg bryet med å legge inn bilde av de aktuelle meodellene en gang, tar jeg meg heller ikke bryet med å stemme. :)

@Fossdal Sorry, ponget var at kun de som vet noe om de aktuelle modellene skulle stemme, dermed trenger de noedvendigvis ikke aa se bilder, tekte jeg. Du har selvsagt rett til aa ikke stemme selv om jeg skulle sette pris paa det om du hadde gjort det.

Til alle: jeg vil fremdeles gjerne ha en liten utdypning paa hvorfor Vulcain som alle stemmer paa er saa mye bedre enn de andre modellene...? Takker paa forhaand for any input :)

Redigert av en moderator:
[MENTION=1319]
Til alle: jeg vil fremdeles gjerne ha en liten utdypning paa hvorfor Vulcain som alle stemmer paa er saa mye bedre enn de andre modellene...? Takker paa forhaand for any input :)

Fordi Vulcain er mest interessant rent horologisk? De andre klokkene du lister opp er ikke spesielt interessante i forhold.
Produsent av in-house verk (andre modeller), historie, presidentklokke (branding? ;)), tidløst design som appellerer til de fleste, eksotisk nok til at nesten ingen har en, etc.
Tror jeg kan holde på en god stund med argumentasjonen her.;)

Ville selv gått for en Vulcain. Uten tvil. Men med et in-house verk på innsiden.

Fordi Vulcain er mest interessant rent horologisk? De andre klokkene du lister opp er ikke spesielt interessante i forhold.
Produsent av in-house verk (andre modeller), historie, presidentklokke (branding? ;)), tidløst design som appellerer til de fleste, eksotisk nok til at nesten ingen har en, etc.
Tror jeg kan holde på en god stund med argumentasjonen her.;)

Ville selv gått for en Vulcain. Uten tvil. Men med et in-house verk på innsiden.

+1
Helt enig med deg her! ;)

Bor i Stavanger om det er noe å si :)

Jeg er sikker på at Sutterud sender landet rundt ;)

560156303L-aciercadranargenteacute_zps68aa814f.jpg

Ser ut som det er no-brainer ifølge stemningen og meningsmålingen... :)
Synd at budsjettet ikke tillater in-house denne gangen men Classic modellen er bestilt og betalt...:D
Takker @Wangensten for forslaget og @Arcticboy for en super smooth handel. Og selvsagt @braza2013 for tips om Sutterud :mrgreen:

Redigert av en moderator: