Hjelp

Medlem
12. sep. 2014
Hei dere har kjøptatt meg min første bretiling nå, men er usikker på om garantien som følger med hører til klokka hvordan finner jeg det ut dette er en breitling b13050. Og hva har dere av erfaringer med esaias solberg ?

Godt spørsmål. Anbefaler å stille det på ny i morgen etter eggerøre og kaffe - og når utsikten er klarere. :)

Er dette en klokke som er handlet av Esaias Solberg? Isåfall burde jo en såpass seriøs aktør kunne gi deg gode svar på det du lurer på.
Har aldri hørt noe negativt om denne butikken.

hmm

Har kun identification nummer på garantikortetog det matcher ikke hva som står bak på klokka?

Er nok bare en slurvete forhandler:) Tror ikke du skal bekymre deg, og som iron-man skriver så er Esias Solberg en seriøs aktør. Grattis med ny-gammel Breitling!

Uansett har du ikke fabrikkgaranti på en 19 år gammel klokke, så man må gå ut i fra at den garantien du snakker om er fra selve forhandleren, altså Esaias Solberg. Så lenge du har kvittering på kjøpet skulle vel dette være greit.

Jeg lurer på om denne klokken holder verdien og eventuelt om jeg jeg kommer til og tape penger på denne ? jeg Ga 15000 for den.

Det er vanskelig å se inn i fremtiden, jeg har holdt på med klokker som hobby i ganske mange år så litt erfaring har man opparbeidet seg. Min mening er at du ikke har gjordt ett kupp, men du har heller ikke blitt lurt. Du har vell betalt ca. Markedspris.

Det er vanskelig å se inn i fremtiden, jeg har holdt på med klokker som hobby i ganske mange år så litt erfaring har man opparbeidet seg. Min mening er at du ikke har gjordt ett kupp, men du har heller ikke blitt lurt. Du har vell betalt ca. Markedspris.
Enig med Preben. Dersom den ser allright ut, og ikke har akutt behov av service, er den vel verdt noe i området 12-14k etter min mening.