Min første post på forumet... det var på vel på tide! Etter å ha "lusket" rundt på forumet og lest utrolig mye interessante poster og guider samt trålet side opp og side ned med salgsobjekter så er det endelig i boks. Jeg bestemte meg til slutt for at første klokkekjøpet skulle være fra en AD siden alle snakker varmt om opplevelsen.. og siden jeg var på ferie og det var første gangen tenkte jeg det skulle være spesielt..
Ferien gikk til verdens mest isolerte øygruppe og at klokken var på lager helt der ute kunne ikke være en tilfeldighet(sa jeg til meg selv..). I tillegg til internasjonal garanti ga også butikken ut en ekstra garanti på ytterligere to år. Hyggelig det!
Hvorfor jeg ikke kjøpte klokken i Norge? Det er vel litt tilfeldig, men når klokken blir arvegods følger det jo med litt historie. Jeg har nemlig ingen planer om å selge denne!
Dessverre bare mobilbilder, men det får duge
PS: Jeg gikk på rød sone når jeg ankom herlige Norge igjen
Ferien gikk til verdens mest isolerte øygruppe og at klokken var på lager helt der ute kunne ikke være en tilfeldighet(sa jeg til meg selv..). I tillegg til internasjonal garanti ga også butikken ut en ekstra garanti på ytterligere to år. Hyggelig det!
Hvorfor jeg ikke kjøpte klokken i Norge? Det er vel litt tilfeldig, men når klokken blir arvegods følger det jo med litt historie. Jeg har nemlig ingen planer om å selge denne!
Dessverre bare mobilbilder, men det får duge
PS: Jeg gikk på rød sone når jeg ankom herlige Norge igjen
Redigert: