Hjertesukk om Finn

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Sukk, det er så mange idioter og svindlere som tar kontakt når man har annonser på Finn.

Dagens:

• 1: Vil du bytte Omegaen mot en pent brukt Lavvo?
    2: Vil du kjøpe en antikk Rolex fra 1700-tallet laget til de kongelige? Selges for 3 millioner på nettet! (Fremført av en fyr på telefon som ikke presenterer seg og som knapt klarer å sette sammen en setning uten 100 "uhm".)

Tidstyver... bare å overhøre og legge på om man klarer :)

Tror mange har som hobby å ringe rundt til de som annonserer.

Hm...... må si jeg ikke kan forstå hvordan dere kommer over alle disse folkene! Selv har jeg solgt en god del klokker på finn og sjelden kommet over de virkelig dårlige tilbudene. Vel, har blitt tilbudt vinterdekk og gullarmbånd, men aldri de helt ekstreme tilfellene. En gang har jeg fått et virkelig skambud (type: 7500,- for en klokke til 25.000,-).

Har kanskje noe å gjøre med at jeg aldri legger ut telefonnummer i annonsen og det ligger en litt høyere terskel når det gjelder slikt tull på mail - selv om jeg egentlig ikke tror det er tilfellet! :?

Jeg ble en gang kontaktet av en som tilbød meg to Swatch for en klokke til godt over 10 000 kroner..... :D :D

Risti4life...? Nei, skjønner ikke hvor vi kommer over disse typene :twisted: :twisted:

Mokkamaskin eller tulleklokke eller hjemmebygd sykkel for en Submariner, gressklipper for en Explorer, kombi-camp for en Railmaster - listen er lang (den siste vurderte jeg riktignok å slå til på, kombi-camp er konge :D ).

Jeg syns det er litt artig. I alle fall så lenge det foregår pr. mail, så jeg får tid til å formulere en drepende respons...